fold ud menu
Fra : Thomas Andersen

Dato : 13-03-04 21:46

Er der nogen der har en ide/eksempel til hvordan man laver en
foldud/dropdown menu i ren html, altså ingen javascript.
Alle forslag bydes velkommen.

mvh
Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-04 22:17

Prøv at se om http://html-faq.dk/2013.asp kan det du vil.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Thomas Andersen

Dato : 13-03-04 22:41

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Thomas Andersen <thomas@bolignet-aarhus.dk> skrev:
>

> Prøv at se om http://html-faq.dk/2013.asp kan det du vil.
>
> --
> Jeg har kigget på den før og andre eksempler, men jeg kan
aldrig få fold ud effekten til at fungere. jeg har prøvet at
kopiere koderne og css´n over men får ingen fold ud effekt når
jeg klikker på linkene.
Jeg er stadig ny i at kode, så jeg tænker at jeg har overset
noget elementært jeg burde vide, men hvad er det?

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 13-03-04 22:50

Thomas Andersen wrote:

> Jeg har kigget på den før og andre eksempler, men jeg kan
> aldrig få fold ud effekten til at fungere.
> Jeg er stadig ny i at kode, så jeg tænker at jeg har overset
> noget elementært jeg burde vide, men hvad er det?

Har du et link siden (en test-udgave er nok) hvor du gør brug af folde-
ud-menuen? Det kan være så meget, der går galt, så for at det ikke skal
være gætværk, er vi nødt til at se et eksempel.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Thomas Andersen

Dato : 13-03-04 23:36

Anders Thorsen Holm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> ud-menuen? Det kan være så meget, der går galt, så for at det ikke skal
> være gætværk, er vi nødt til at se et eksempel.

Det er bare en kopieret fra artiklen på html.dk, men skulle gerne afspejle
mit problem.

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 14-03-04 01:15

On Sat, 13 Mar 2004 22:36:22 +0000 (UTC), Thomas Andersen
<thomas@bolignet-aarhus.dk> wrote:

> Det er bare en kopieret fra artiklen på html.dk, men skulle gerne
> afspejle
> mit problem.

Som det er beskrevet på <http://html-faq.dk/2013.asp>
Så er meningen, at du skal lave fire nye side, med navnene klap1.htm,
klap2.htm... klap4.htm

klap1.htm skal så indeholde den samme menu + den ekstra menu:

Dvs. når du, fra din index-side, trykker på et af linksene, så henter
browseren en ny side med en ny menu.

--
Ryan Kristensen

Fra : Thomas Andersen