Mailform + forum ?
Fra : BeerHunter

Dato : 10-03-04 23:51

Hej

Jeg skal have 2 ting på min hjemmeside, der ligger hos TDC:

1) En form med felter til navn + adresse + emailadresse mv. som så sendes
via email ved klik på en knap, samtidig sendes en email til udfylderen
(afsender) med tak for emailen.

2) Et Forum der nærmest ligner en Nyhedsgruppe, alle kan poste et indlæg /
spørgsmål og alle kan svare.

Hvordan griber jeg det nemmest an ?

Mvh. BeerHunter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-04 00:20

"BeerHunter" <BeerHunter@X2nightX.dk> skrev :

>Jeg skal have 2 ting på min hjemmeside, der ligger hos TDC:

>Hvordan griber jeg det nemmest an ?

Går ud fra at du mener, den hjemmesideplads, der følger med di t
internetabonnement.

Desværre kan ingen af tinge lade sig gøre, da der kræves at man
kan bruge serverside, som php eller asp og det er ikke nuligt på
en homeserver.

En formmail, som du kan bruge og som kan noget af det, du ønsker
findes på
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5183_1121.
--
Knud

Fra : John

Dato : 11-03-04 10:33

BeerHunter <BeerHunter@X2nightX.dk> skrev bla:
> [...]
> udfylderen (afsender) med tak for emailen.
>
> 2) Et Forum der nærmest ligner en Nyhedsgruppe, alle kan poste et

Som Knud siger ikke muligt ved TDC, men få et gratis webhotel der
understøtter PHP så smider du det derop og henter den ind på din hjemmeside.
Kan gøres med begge

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-03-04 13:53

Hvis du har brug for et gratis webhotel, der understøtter PHP og MySQL, skal
du kigge på www.1go.dk

De er simpelthen de bedste

Mvh. Lasse Jensen

www.webster.1go.dk