Mega probz med 2 tids indstillet scripts
Fra : Bach|DK|

Dato : 07-03-04 21:44

Jeg bruger denne kommando for at få mit vindue lukket efter 30 sek:

Samtidig bruger jeg dette script til nedtælling:

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex6/dhtmlcount2.htm

Når jeg indsætter nedtællingsscriptet så virker den automatiske lukning
ikke. Hvad gør jeg galt (i kan klikke på min hjemmeside herunder og se
htm source på min popup).

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-04 11:00

Bach|DK| skrev:

> Jeg bruger denne kommando for at få mit vindue lukket efter 30
> sek:

Hvorfor vil du have dit vindue lukket?

> Når jeg indsætter nedtællingsscriptet så virker den
> automatiske lukning ikke.

Virker den uden?

> Hvad gør jeg galt (i kan klikke på
> min hjemmeside herunder og se htm source på min popup).

Giv venligst et link til html-kilden. Min (og mange andres) browser
blokerer for ikke-requestede pop op-vinduer.

Jeg sætter opfølging til javascriptgruppen hvor spørgsmålet hører
hjemme.

FUT: <news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>
Om FUT og X-FUT: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bach|DK|

Dato : 08-03-04 11:05

> Hvorfor vil du have dit vindue lukket?

Så er folk fri for at tænke på at skulle lukke popup'en hver gang de
besæger siden :)

> Virker den uden?

Ja.

www.m-b-f.dk/startsiden/popup.htm

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-04 11:13

Bach|DK| skrev:

> Så er folk fri for at tænke på at skulle lukke popup'en hver
> gang de besæger siden :)

Ah - jeg troede at du ville lukke hovedvinduet efter 30 sekunder,
men koden er placeret på pop op-vinduet?

> Ja.

En mulig grund til at det ikke virker er at du har to body-koder i
dit pop op-vindue. Det er en for meget:

Den og andre fejl er lette at finde hvis man validerer sin html-
kode. Se fx beskrivelsen her: <http://html-faq.dk/1005.asp>.

Der er et par andre alvorlige kodefejl på din pop op-side, så en
validering kan varmt anbefales.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bach|DK|

Dato : 08-03-04 22:04

> En mulig grund til at det ikke virker er at du har to body-koder i
> dit pop op-vindue. Det er en for meget:

Igen, så er det noget som har været der hele tiden og det har fungeret
fint. Det er først når jeg indsætte bedtællingsscriptet at det går galt.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Bach|DK|

Dato : 08-03-04 22:05

> fint. Det er først når jeg indsætte bedtællingsscriptet at det går
> galt.

Nedtællingsscriptet selvfølgelig, sorry:)

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-04 22:32

Bach|DK| skrev:

[2 body-koder]

> Igen, så er det noget som har været der hele tiden og det har
> fungeret fint.

Muligvis hos dig. Muligvis hos andre. Problemet er at du ikke aner
om det virker generelt når der er fejl i din kode. Nu ved du at det
ikke virker - så er det første skridt på vejen mod at få det til at
virke igen en validering af koden.

Jeg kan ikke hjælpe mere før siden validerer -
<http://diveintomark.org/archives/2003/05/05/why_we_wont_help_you>
--
Jens Gyldenkærne Clausen