Skjule URL
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 04-03-04 16:24

På min site skal jeg kalde en intern url: F.eks. www.nn.dk/xx.asp?id=2.
Denne URL ønsker jeg ikke at brugeren kan se. Kan man lave noget så den
bliver "usynlig" eller skal jeg lægge den ind i en frame?

Nils

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-03-04 16:29

"Nils Nyvang Bacher" <nils_slettes@nyvang-bacher.dk> escribió en el mensaje
> På min site skal jeg kalde en intern url: F.eks. www.nn.dk/xx.asp?id=2.
> Denne URL ønsker jeg ikke at brugeren kan se. Kan man lave noget så den
> bliver "usynlig" eller skal jeg lægge den ind i en frame?

MEd serverside programmering som ASP eller PHP kan man godt.

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 04-03-04 16:30

Jeg benytter ASP, så kan du give mig en ide?

Nils

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-03-04 16:44

"Nils Nyvang Bacher" <nils_slettes@nyvang-bacher.dk> escribió

> Jeg benytter ASP, så kan du give mig en ide?

Du skal have fat i et component der kan lave en http request til en anden
side og sende resultatet ud til brugeren. Mere detaljeret svar kan de
sikkert give dig i dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp.
MEd venlig hilsen
Lars hoffmann

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 04-03-04 18:17