portfolio check
Fra : Jacob Langvad

Dato : 03-03-04 19:22

hej alle,

er der en venlig sjæl som lige gidder løbe min nye hjemmeside igennem for
bugs etc. adressen er

www.jacoblangvad.com

jeg er fotograf og hjemmesiden er mit online portfolio.

på forhånd tak

JACOB LANGVAD
+45 2620 8818
hello@jacoblangvad.com
www.jacoblangvad.com

Fra : John

Dato : 03-03-04 19:54

Jacob Langvad <hello@jacoblangvad.com> skrev bla:
> hej alle,
>
> er der en venlig sjæl som lige gidder løbe min nye hjemmeside igennem
> for bugs etc. adressen er

Hejsa er det din kode du vil have os til at checke ? Bemærk venligst
gruppens navn.
Er det en generel vurdering så

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-03-04 20:18

Jacob Langvad skrev:

>er der en venlig sjæl som lige gidder løbe min nye hjemmeside igennem for
>bugs etc. adressen er

Sjæl har den ikke, men den tjekker udmærket:

   http://validator.w3.org/

Bemærk at design og aflusning ikke er det samme.

--
Bertel

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 03-03-04 21:32

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Sjæl har den ikke, men den tjekker udmærket:
>
>    http://validator.w3.org/

Hvad mener du? Den dumper da fuldstændigt ved en validering hos W3C.

Venlig hilsen Joachim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Robert Piil

Dato : 03-03-04 22:09

Wed, 3 Mar 2004 20:32:27 +0000 (UTC), skrev Joachim Cohn Jacobsen -
HTML.dk <joachim.usenet@html.dk>:

>Hvad mener du? Den dumper da fuldstændigt ved en validering hos W3C.

Bertel siger vist den om validatoren, og ikke siden, som jeg mistænker
ham for slet ikke at have kigget på.
--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-03-04 22:14

Joachim Cohn Jacobsen - HTML.dk skrev:

>Hvad mener du?

Jeg mener at validatoren tjekker udmærket.

>Den dumper da fuldstændigt ved en validering hos W3C.

En side tjekker ikke. Den tjekkes.

--
Bertel

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 03-03-04 23:11

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg mener at validatoren tjekker udmærket.

> En side tjekker ikke. Den tjekkes.

Jep. Min fejl. Beklager