hvordan klarer jeg denne?
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 14:35

Jeg har et mindre problem som jeg gerne ville ha' løst...
Hvis man går ind på... http://www.comodin.dk/ice/index.php i en
opløsning på 1280x1024 ser siden ud som jeg gerne vil ha' det...
i 1024x768 ser det nogenlunde ud, men i 800x600 opstår problemet
min tekst går simpelthen ned under min bundlinie hvilket ikke er helt
optimalt...
hvordan løser jeg dette ?
indtil videre står min height til 70% og sætter jeg den op bliver det
endnu værre, men er næsten nået frem til at mit problem ikke kun
ligger her... derfor denne post
håber nogen kan se fejlen og hjælpe...

MvH
- Jannik

Fra : Per Rasmussen

Dato : 02-03-04 16:45

Jannik wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> indtil videre står min height til 70% og sætter jeg den op bliver det
> endnu værre, men er næsten nået frem til at mit problem ikke kun

hvad hvis du indsætter overflow: auto;

Så vil der blive lavet en scrollbar, sådan virker det ihvertifald hvis
det var en boks..

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 16:51

Den Tue, 2 Mar 2004 15:45:27 +0000 (UTC), Per Rasmussen <post@8-hk.dk>
skrev noget i retning af:

>hvad hvis du indsætter overflow: auto;
>
>Så vil der blive lavet en scrollbar, sådan virker det ihvertifald hvis
>det var en boks..

jeg har sat den til auto i overflow... men af en eller anden grund
holder det ikke i lille opløsning...

- jannik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-03-04 20:49

<Jannik> skrev i en meddelelse

> [...]
> i 1024x768 ser det nogenlunde ud, men i 800x600 opstår problemet
> min tekst går simpelthen ned under min bundlinie hvilket ikke er helt

Problemet opstår, fordi du indsætter <div id="logo">, <div id="line01">,
sidedesign kræver ikke en sådan placering. Sæt i stedet margin-left og
margin-right til auto på de fire elementer.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin