Hit counter hos B-one
Fra : Kasper Larsen

Dato : 27-02-04 23:09

Jeg er hostet hos B-one der efter sigende understøtter FP 2000 extensions,
men jeg kan altså ikke få hit counteren fra FP 2003 til at virke ( den
tæller ikke op), findes der en læsning / work around ?

Kasper

Fra : MegaStone

Dato : 28-02-04 01:55

> Jeg er hostet hos B-one der efter sigende understøtter FP 2000 extensions,
> men jeg kan altså ikke få hit counteren fra FP 2003 til at
virke...........

For en måned siden flyttede jeg 4 domains fra Tiscali over til B-One, da de
skriver, at de understøtter FrontPage Extensions. (Hoved årsagen var at
sparre en masse penge).
Jeg har brug for "gæstebog", hvilket bare ikke virker.
De bliver ved med at skrive, at sagen har deres teknikeres 1. prioritet -
efter 4 uger dur det stadig ikke...................

Nogen som kender et billigt web-hotel, som understøtter FP Ext?

Mvh, Steen.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 28-02-04 08:54

Det afhænger af hvad du ønsker af et webhotel og hvad du er tilfreds med at
betale. Svjh har Yahoo et gratis webhotel med FP ext. 2003 - men ellers har
min udbyder et godt og billigt tilbud.

Jeg betaler 800 kr. årligt inkl. moms for at have adgang til både FP2002-
extensions, asp, php, databaseadgang m.v. - jeg kan betale lidt mere og få
endnu bedre muligheder f.eks. MySQL -adgang, større HD-plads m.v.
Førsteklassses betjening (mail eller telefon) , men få medarbejdere, der
særligt tager sig af din sag. Fair kundebetjening for prisen og *-alias til
mail. Betalingen sker kvartalsvis (f.eks. 195 kr. kvartalet eller lignende)

Arne H. Wilstrup

jf. evt. www.jirty.dk