Åh nej - genoprettelse af FP website ....h~
Fra : Otto

Dato : 26-02-04 11:18

Hej
Så længe det fungerer går det fint med FP2000.
Men jeg har nu fåttet flytte et website over på en anden pc'er for at
arbejde videre med det.
Jeg har sikkerhedskopi af hele mappen 'Mine websteder' hvorunder det
aktuelle website ligger. Nu kan jeg så ikke impotere det - får
fejlmeddelelse omkring server problemer og rettigheder. Jeg er logget på
maskinen (Win XP ) med alle rettigheder og der er installeret IIS på pc'en.
Har også prøvet blot at åbne webstedet for at lave det jeg skal , men også
her fejlmeddelelser. bla.
'Serverfejl : filen 'service.lck kan ikke åbnes med skriveadgang'

Det er bare så frustrerende.
spørgsmål:
Er der et bestemt sted websites skal ligge på pc'en ( altså en bestemt
mappe) for at FP kan finde ud af det ..?
_vti_pvt mapperne - skal de kopieres med over i det nye website..?

På forhånd tak
hilsen Otto leholt
Otto Leholt -
HomePage at : www.leholt.dk/home/
Phone: 2232 9110 or 3537 4928

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-02-04 17:41

Slet "service.lck" filen.
Du kan ikke bare kopiere det hele. Brug FP's Publish funktion i
stedet.

Fra : Otto

Dato : 27-02-04 09:52

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message > Slet
"service.lck" filen.

Tak for tipet - det er gjort .. filen ligger der dog stadig , men nu virker
det igen

> Du kan ikke bare kopiere det hele. Brug FP's Publish funktion i
> stedet.

hmmm... det må jeg se på ..

hilsen Otto