Indsæt HTML
Fra : Tommy Hansen

Dato : 21-02-04 20:09

Hej
Denne HTML skal sættes ind på min forside, men jeg kan ikke få det til at
virke, hvor skal den sættes ind ?

--
Vh
Tommy

<b>Tilmeld dig samler</b>
<input type=text name="user" value="Indtast emailadresse" size=20>
<input type=image border=0 alt="Klik her for at blive medlem af"
name="Klik her for at blive medlem af"
src="/img/i/dk/ui/join.gif">
Powered by <a
href="http://dk.groups.yahoo.com/">dk.groups.yahoo.com