To index-sider på én hjemmeside ?
Fra : Ingemar Djurhuus

Dato : 25-04-01 21:13

Jeg er forholdsvis ny i faget og forsøger at lave en hjemmeside med én del,
der er åben for alle, og én del, som er adgangsbeskyttet med et password.

I den åbne del går det, som det skal. Man trykker på linksene i venstre
ramme, og siderne popper op i højre ramme (hovedrammen).

Men i den lukkede del går det anderledes. Når man logger sig ind, fylder de
efterfølgende sider hele skærmen. Det er som om rammen forsvinder.

Derfor spørger jeg: kan det tænkes, at jeg skal have to index-sider på sitet
i stedet for én ? En index-side for den åbne del og en for den lukkede del ?

Fra : Andreas Paasch

Dato : 25-04-01 21:20

Ingemar,

der er ikke umiddelbart behov for to index sider, du skal bare sætte din
TARGET til at pege på den rette side i dit frameset.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Ingemar Djurhuus

Dato : 25-04-01 23:25

Tak for et hurtigt svar.

Mvh.

Ingemar Djurhuus

Fra : Andreas Paasch

Dato : 25-04-01 23:30

Det var så lidt, hvis det så også var det du altså havde behov for ...

Fra : Ib Mohn

Dato : 30-04-01 14:50

Hej jeg ser du har fået svar, men jeg har et andet spørgsmål til dig.
Hvordan laver du din adgangs anordning til det lukkede del ?

mvh ib