Layout
Fra : Michael Bøcker-Larse~

Dato : 07-12-00 20:42

Hej NG

Hvordan kan det være at jeg ikke kan add et JPanel til en JFrame når JPanel
har setLayout til null og JFrame har et eller andet andet layout. F.eks:

JFrame frame = new JFrame();
frame.setLayout(new FlowLayout());

JPanel panel = new JPanel();
panel.setLayout(null);

frame.add(panel);

frame.setVisible(true);

Fra : Leon Jessen

Dato : 07-12-00 23:33

du bliver nødt til at arbejde med contentpane og så derfra add'e ting og
sager

Glædelig Jul *<|

Med venlig hilsen
Stud. Scient.
Leon I. Jessen
Søhøjen 60
st. lejl. 11
8381 Tilst
phone: +45 86248505
mobile: +45 24238505
E-mail: Leon_Jessen@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Leon.I.Jessen

Michael Bøcker-Larsen <mblarsen@cs.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BKRX5.3106$72.57204@twister.sunsite.auc.dk...

Fra : Lars Dam

Dato : 08-12-00 10:59

On Thu, 07 Dec 2000 19:42:25 GMT, "Michael Bøcker-Larsen"
<mblarsen@cs.auc.dk> wrote:

> [...]
>har setLayout til null og JFrame har et eller andet andet layout. F.eks:

Du skal på en JFrame bruge getRootPane() til at smide dine egne
paneler ned i.

vh. ld

--
"Time is the fire in which we burn"