Half-Life???
Fra : HKL

Dato : 14-03-04 09:58

Hej

Min søn har lige købt Half-Life for at kunne spille CS, men vi kan ikke
finde koden på half-life kassen.
Bag på er der en stregkode med et nr, der står også noget med BS: HALFLIFE
FE "og så en kode" og RCV 1000XXXX, er der nogen der kan hjælpe med at
fortælle hvor koden skal stå og evt. i hvilken for (tal, bogstaver)?

MVH
Henrik

Fra : Mig

Dato : 14-03-04 10:50

"HKL" <henrik@lynneDOTdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> FE "og så en kode" og RCV 1000XXXX, er der nogen der kan hjælpe med at
> fortælle hvor koden skal stå og evt. i hvilken for (tal, bogstaver)?

Der SKULLE gerne være et hæfte i boxen hvor serienummeret står nederst i
venstre hjørne.

Det står sådan her : XXXX-XXXXX-XXXX

Hvis hæftet mangler, er der nok nogen der har scoret det for at få en gratis
kode til CS.

Min makker har prøvet det samme.

Fra : Zalza

Dato : 14-03-04 11:19

> Der SKULLE gerne være et hæfte i boxen hvor serienummeret står nederst i
> venstre hjørne.
>
> Det står sådan her : XXXX-XXXXX-XXXX

Jeg er enig - det bør stå på et lille hæfe inde i æsken.

Iøvrigt når i finder koden, bør i nok spille HL og CS via programmet Steam -
www.steampowered.com

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-03-04 17:53

"Zalza" <nospam@nospam.no> wrote in message news:4054318b$0$821$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg er enig - det bør stå på et lille hæfe inde i æsken.

Hmm, den HL jeg har som efterhånden er gammel, der står nummeret
bag på kassetten med et klistermærker...

Mvh.

Brian

Fra : Mig

Dato : 14-03-04 20:07

"Brian Hansen" <brian-hansen@postkasse.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, den HL jeg har som efterhånden er gammel, der står nummeret
> bag på kassetten med et klistermærker...
>
> Mvh.
>
> Brian

Ja den jeg har er den såkaldte "Bestseller series" og der følger et lille
hæfte med...

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-03-04 23:53

"Mig" <123@123.dk> wrote in message news:G%15c.9194$bY3.4486@news.get2net.dk...
> Ja den jeg har er den såkaldte "Bestseller series" og der følger et lille
> hæfte med...

Tror jeg da på, men ville bare gøre opmærksom på at den 1'st udgave (eller hvad vil lige
skal kalde den) som jeg har, hvor der også er et lille hæfte med, står det alligevel på selve
kassetten, men det er da også det med nr. på hæftet man ser mest...

Mvh.

Brian

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 15-03-04 00:25

Brian Hansen wrote:
> [...]
> lille hæfte med, står det alligevel på selve kassetten, men det er da
> også det med nr. på hæftet man ser mest...

Den første udgave er svjv i et almindeligt CD cover, mens Best Seller
udgaven er i et DVD cover...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : HKL

Dato : 15-03-04 20:47

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den første udgave er svjv i et almindeligt CD cover, mens Best Seller
> [...]
Har fundet CD-key, men når vi prøver at logge på STEAM får vi at vide at det
nummer vi skriver enten er forkert eller i brug, efter at STEAM har fortalt
at vores nr. giver ret til blablabla.......

/Henrik

Fra : Zalza

Dato : 16-03-04 12:07

> [...]
fortalt
> at vores nr. giver ret til blablabla.......

Kun 1 cd-key pr. 1 email. Hvis keyen er brugt i en anden mail kan den ikke
bruges på en ny.

Men det er vel ikke tilfældet eller ?

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Mig

Dato : 16-03-04 15:35

"Zalza" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> fortalt
>

> Kun 1 cd-key pr. 1 email. Hvis keyen er brugt i en anden mail kan den ikke

Kunne være at "nogen" har skrevet nummeret af mens hylsteret stod i butikken
(med mindre det var pakket índ i plastik fra starten af)

Fra : HKL

Dato : 16-03-04 17:05

"Mig" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> "Zalza" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse

> Kunne være at "nogen" har skrevet nummeret af mens hylsteret stod i
butikken
> (med mindre det var pakket índ i plastik fra starten af)

Den var pakket ind og vi har ikke oprettet noget før!!??

/Henrik

Fra : bolton_4000

Dato : 21-03-04 16:46

Halflife koderne er ved at holde op med at virke i mange tilfælde til cs og
steam. Det er den meddelelse vi har fået i butikkerne. Dette har vi også
fået besked på at sige til kunderne. Men gå evt ned i den butik du har købt
det og sig at du ikke kan få koden til at virke i cs/steam, og bed om at få
det byttet til Counterstrike CZ når det kommer. Der skal koderne virke.

--
// Brian
EB-Games - Denmark - Slagelse.