ang køb af nokia som ikke er simlå
Fra : jan g kristensen

Dato : 14-03-04 09:32

hej alle.

Hvor kan man købe en nokia(et eller andet nummer) uden aboment og som
ikke er simlåst. (og som er næsten gratis )

Jeg har været i telebutikker og syntes at de ligger til
800kr og op.

er der nogen steder her på nette. evt links.

tusinde tak.

hav a nice day jan.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-03-04 09:51

"jan g kristensen" <garsdal@it.dk> wrote in message
> [...]
> ikke er simlåst. (og som er næsten gratis )
>
> Jeg har været i telebutikker og syntes at de ligger til

www.shopmore.dk har en 3310 til 679,-
Det er en ok telefon hvis du bare skal bruge den til at tale i og sms'e med.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Fischer

Dato : 14-03-04 09:51

> Hvor kan man købe en nokia(et eller andet nummer)
> uden aboment og som ikke er simlåst.
> (og som er næsten gratis )
>
> Jeg har været i telebutikker og syntes at de ligger til
> 800kr og op.

En telefon uden abonnement koster ofte fra 500,- kr. og op.
En Nokia 3310 koster f.eks. fra 675,- kr. + porto.

Se: www.mobilpriser.dk

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 09:52

> Jeg har været i telebutikker og syntes at de ligger til
> 800kr og op.

Det er prisen uden abonnement og SIM-lås - der er jo ikke tilskud fra nogen
operatører, så du finder det næppe billigere.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : klovnen