Missing link
Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 04:45

Hej

For noget tid siden postede en eller andet et link til en hjemmeside med
gratis ringetoner i MIDI og et andet format. Der var virkelig mange at vælge
i mellem. Er der mon en venlig sjæl, som vil poste det link igen?

Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-03-04 10:13

On Sun, 14 Mar 2004 04:45:27 +0100, "Sladder" <Sikkert>
wrote:

>For noget tid siden postede en eller andet et link til en hjemmeside med
>gratis ringetoner i MIDI og et andet format. Der var virkelig mange at vælge
>i mellem. Er der mon en venlig sjæl, som vil poste det link igen?

Jeg ved ikke om det er dette du tænker på, men der er i
hvert fald en masse MIDI: http://www.zockbar.de/midi/

/Knud

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 15:36

Ikke helt den.
Siden, jeg leder efter, har (desværre) en del pop ups og reklamer. Den er
enddelt alfabetisk og er desuden rimelig omfattende

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 15:39

He he....
Zockbar har ikke helt styr på sin musikvidenskab. Der er en del, han har
fået forkert fat i, når det kommer til, hvem der har fremført hvad!