Pakkesniffer?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-03-04 00:17

Hej!

Nogen af jer der kan anbefale en god pakkesniffer til ethernet? Jeg skal
fejlsøge en hjemmebygget opstilling og vil samtidigt gerne lære mere om hvad der
sker "bag facaden"...

Jeg skal IKKE til at nappe passwords eller andre ting i den dur :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 14-03-04 00:53

etherreal

og den er gratis - kan også bruges ifm PIX captures

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-03-04 00:56

Hej!

Martin Bilgrav wrote:

> etherreal
>
> og den er gratis - kan også bruges ifm PIX captures

Hmm, den har jeg rodet lidt med, men den ville ikke rigtigt starte op. Hvor
finder jeg en version som virker under Windows 2000 professional?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-03-04 03:02