Cisco 677 og port 7070 ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-03-04 20:12

Jeg har problemer med at downloade bitTorrent filer fra medlemsområdet
hos Mandrake når de er på den server der er på port 7070, mens
det går helt perfekt hvis serveren (trackeren) er på port 6969.

Er der nogen her der ved om Cisco 677 smadrer indholdet i pakker
på port 7070 ligesom den gør med trafik på port 53 (DNS) ???

Jeg bruger CyberCity som ISP. Laver de noget transparent
proxying eller andet der kan smadre 7070 trafik ?

Jeg kører under WinXP lige p.t., men tvivler på årsagen er her.
Har testet 2 bitTorrent klienter.

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-03-04 09:28

On Sat, 13 Mar 2004 19:11:35 +0000 (UTC), Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen her der ved om Cisco 677 smadrer indholdet i pakker
> på port 7070 ligesom den gør med trafik på port 53 (DNS) ???

Hart kører på en CC linie med en 677. Jeg har ingen problemer med at hente
torrents på port 7070.

Martin

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-03-04 22:05

In article <1kr4ei5lovs45$.ronbahnss3g5.dlg@40tude.net>, Martin Schultz wrote:

> Hart kører på en CC linie med en 677. Jeg har ingen problemer med at hente
> torrents på port 7070.

Ved ikke hvad mit problem så er. Men Mandrake gav mig HTTP access
efter et par dage, så har fået MDK 9.2 AMD64 ned.