Kontakter på SIM-kort i T65 og T68i ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-03-04 16:01

Er det virkeligt rigtigt at man ikke kan tilføje eller redigere kontakter på
SIM-kortet på en SonyEricsson T65 og T68i? Jeg har i hvert fald har jeg ikke
fundet ud af, hvordan man gør det. Kun slette véd jeg hvordan man gør, man
trykker på "C" og bliver så spurgt om man ønsker at slette den pågældende
kontakt.

Jeg véd også at man kan kopiere hele SIM-kortets indhold over i telefonen og
omvendt, men hvordan flytter man eller opretter en enkelt kontakt til/på
SIM-kortet?

Claus

Fra : BG

Dato : 13-03-04 18:27

On Sat, 13 Mar 2004 16:00:44 +0100, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:
>Er det virkeligt rigtigt at man ikke kan tilføje eller redigere kontakter på
>SIM-kortet på en SonyEricsson T65 og T68i?

Ja det er rigtigt.

> [...]
>trykker på "C" og bliver så spurgt om man ønsker at slette den pågældende

Ikke kontakter på SIM-kortet, kun i hukommelsen i mobilos

>Jeg véd også at man kan kopiere hele SIM-kortets indhold over i telefonen og
>omvendt, men hvordan flytter man eller opretter en enkelt kontakt til/på
>SIM-kortet?

Ikke muligt.

Der er enkelte operatörer der har SIM-kort der har et extra program på
SIM-kortet (f eks TIM Card fra Italia) hvor man kan redigere kontakter
på SIM-kortet.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

--
====================================== phone pages
http://osbymikro.tk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-03-04 20:06

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]

> på SIM-kortet.

> Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

Tack for dit svar. Hvorfor laver SonyEricsson sådan noget lort, hvor man ikke
kan redigere telefonbogen på SIM-kortet? Det er pisseirriterende at skulle til
at finde en gammel mobiltelefon frem og sætte kortet over i for at
redigere/tilføje navne/numre på SIM-kortet.

Men som nogle siger. De har sikkert deres grunde til, at de gør som de gør.
Idioti må være grunden.

-cb

Fra : ShareWhatYouKnow

Dato : 13-03-04 20:48

>Men som nogle siger. De har sikkert deres grunde til, at de gør som de gør.
>Idioti må være grunden.

http://www.stryhns.dk/

Big Smile !!

Fra : BG

Dato : 13-03-04 23:54

On Sat, 13 Mar 2004 20:05:46 +0100, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>redigere/tilføje navne/numre på SIM-kortet.
>
>Men som nogle siger. De har sikkert deres grunde til, at de gør som de gør.

Helt enig! Der er en modelle hvor man kan redigere, og det er T100 (og
den har Ericsson selv ikke lavet!)

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-03-04 06:25

> Helt enig! Der er en modelle hvor man kan redigere, og det er T100 (og
> den har Ericsson selv ikke lavet!)

R600 kan heldigvis også.

-cb