CD-WOW og manglende levering.
Fra : m_abs

Dato : 13-03-04 14:32

Nu det sket at en film fra cd-wow ikke er ankommet som ventet, snart en
uge forsinket. Det underlige er, at det er tredje gang i træk at jeg
bestiller fra dem, at en af tingene ikke kommer frem :´( . Jeg har
selvfølgelig kontaktet cd-wow hver gang, (de sidste gange fået en ny som
så er ankommet). Men jeg kom da til at tænke på om der er andre som har
oplevet noget lignede med dem? Eller om det bare er fordi jeg bor i
vollsmose.

mvh M_abs

Fra : Dag Stinus

Dato : 13-03-04 23:36

"m_abs" <m_abs@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> så er ankommet). Men jeg kom da til at tænke på om der er andre som har
> oplevet noget lignede med dem? Eller om det bare er fordi jeg bor i

Jeg bor ikke i Vollsmose og oplever præcis det samme. Sådan har det været
siden slutningen af 2003, men heldigvis ender det altid med at DVD/CD'en
kommer frem.

Venlig hilsen
Dag Stinus
"Kjøwenhawn"

Fra : Devast8or

Dato : 14-03-04 02:39

Dag Stinus wrote:
> [...]
>>
> Jeg bor ikke i Vollsmose og oplever præcis det samme. Sådan har det
> været siden slutningen af 2003, men heldigvis ender det altid med at

Det lyder da kedeligt. Jeg bestilte The Two Towers EE i torsdags, nu må vi
se hvornår den kommer frem. Sidst jeg bestilte noget hos CD-wow (en musik CD
i det her tilfælde) kom den i løbet af 4 eller 5 dage, det var sidste
sommer.

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 15-03-04 13:34

Devast8or wrote:

> [...]
> må vi se hvornår den kommer frem. Sidst jeg bestilte noget hos CD-wow
> (en musik CD i det her tilfælde) kom den i løbet af 4 eller 5 dage,

Så kom min film. Torsdag til tirsdag er da ikke så slemt.

Devast8or

Fra : Kurt Brixen

Dato : 14-03-04 09:37

On Sat, 13 Mar 2004 23:35:58 +0100, "Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> wrote:

>Jeg bor ikke i Vollsmose og oplever præcis det samme. Sådan har det været
>siden slutningen af 2003, men heldigvis ender det altid med at DVD/CD'en
>kommer frem.

Alt hvad jeg har bestilt i år er kommet efter 4-7 dage. Det er 6 cd'er og
dvd'er.

Kurt Brixen

Fra : Devast8or

Dato : 14-03-04 20:00

Dag Stinus wrote:
> [...]
>>
> Jeg bor ikke i Vollsmose og oplever præcis det samme. Sådan har det
> været siden slutningen af 2003, men heldigvis ender det altid med at

Hvordan med afsendelse fra CD-wow? De forsendelser der har været forsinkede
hos jer, er de kommet afsted for sent hos CD-wow, eller er det et sted i
transporten det tager ekstra tid?

Devast8or

Fra : Ole Kofoed

Dato : 14-03-04 01:47

"m_abs" <m_abs@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg kom da til at tænke på om der er andre som har
> oplevet noget lignede med dem?

Ja, jeg har haft over 75 ordrer hos dem uden problemer, men min sidste
bestilling på Larry Cohens "Bone" kom aldrig frem - Da den ikke er i deres
sortiment mere fik jeg pengene tilbage forleden.

Mvh.

Ole