/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Sony G400 Garanti?
Fra : sls


Dato : 13-03-04 12:22

Hej NG!!

Jeg har en Sony G400 som jeg godt vil have til reparation.
Der er 3 års garanti på den som udløber i maj.

Skærmen er begyndt at "hyle" og når der der er sort baggrund,
f.eks i dos, så er den yderste kant, ca. 3 cm i toppe, som går ned
og slutter 2 cm inde i bunden, begge sider, en del lysere? Ved
ikke hvad der skyltes dette?

Er det noget garantien dækker, og hvor skal jeg hevende mig?

Mvh Sid





 
 
sls (13-03-2004)
Kommentar
Fra : sls


Dato : 13-03-04 12:27

> Er det noget garantien dækker, og hvor skal jeg hevende mig?

Forretningen hvor den er købt i er lukket, men jeg har fakture på den.

Mvh Sid



Henrik, Aalborg (13-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik, Aalborg


Dato : 13-03-04 14:08

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
news:c2uqs4$rnq$1@news.cybercity.dk...
> Hej NG!!
>
> Jeg har en Sony G400 som jeg godt vil have til reparation.
> Der er 3 års garanti på den som udløber i maj.
> Er det noget garantien dækker, og hvor skal jeg hevende mig?
>

Hejsa.

Sony har rigtigt nok 3 års service på deres skærme, dog er de sidste 2 år
omfattet af indsendelses-service. Du skal selv emballere skærmen og betale
for fragt til servicestedet.

Kig evt. på: http://www.infocare.dk

Prøv at fejlmelde din monitor på deres fejlmeldingsportal:
http://www.infocare.dk/online/eservice.asp?id=http://www.infocare.dk/eservice

Så kan du læse de generelle betingelser for Sony monitorer.


--
Med venlig hilsen
Henrik, Aalborg



sls (13-03-2004)
Kommentar
Fra : sls


Dato : 13-03-04 14:29


> Kig evt. på: http://www.infocare.dk
>
> Prøv at fejlmelde din monitor på deres fejlmeldingsportal:
>
http://www.infocare.dk/online/eservice.asp?id=http://www.infocare.dk/eservice
>

1000 tak, dem prøver jeg.
Ved du noget om de fejl jeg beskriver, er det normal slitage,
eller skal garantien dække dem?

Mvh Sid



Henrik, Aalborg (13-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik, Aalborg


Dato : 13-03-04 15:07

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
news:c2v2b3$134v$1@news.cybercity.dk...
>
>
> 1000 tak, dem prøver jeg.
> Ved du noget om de fejl jeg beskriver, er det normal slitage,
> eller skal garantien dække dem?
>
> Mvh Sid
>
>
Hej igen.

Det tør jeg ikke sige, prøv evt at ringe til dem på mandag, de kan helt
sikkert svare på det, så du ikke sender skærmen derover forgæves.


--
Med venlig hilsen
Henrik, Aalborg



sls (14-03-2004)
Kommentar
Fra : sls


Dato : 14-03-04 16:09

> Det tør jeg ikke sige, prøv evt at ringe til dem på mandag, de kan helt
> sikkert svare på det, så du ikke sender skærmen derover forgæves.

Ok, takker..

Mvh Sid



Dennis Pedersen (16-03-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 16-03-04 12:21


"sls" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message
news:c31si1$n1t$1@news.cybercity.dk...
> > Det tør jeg ikke sige, prøv evt at ringe til dem på mandag, de kan helt
> > sikkert svare på det, så du ikke sender skærmen derover forgæves.
>
> Ok, takker..
>

Men hav i mente om du ikke skal hente skærmen selv på sjælland!
Da jeg fik min retur efter en garenti rep kom jeg af med - hold nu fast-
næsten 500kr i returfragt!!!! - det kunne jo selv have taget til sjælland og
hentet den for(!)

Så infocare er sku nogle banditter hvad det angår.


/Dennis



Lene Skov Mikkelsen (16-03-2004)
Kommentar
Fra : Lene Skov Mikkelsen


Dato : 16-03-04 13:06

> Men hav i mente om du ikke skal hente skærmen selv på sjælland!
> Da jeg fik min retur efter en garenti rep kom jeg af med - hold nu fast-
> næsten 500kr i returfragt!!!! - det kunne jo selv have taget til sjælland og
> hentet den for(!)
>
> Så infocare er sku nogle banditter hvad det angår.

Hm... nu koster det altså 92 + 183,75 kr at sende 20 kg. med PostDK (de
har ikke offentlige priser på større vægt).
Jeg har også lagt over 350 kr i porto hos Midtdata for at få tilsendt
min kommende Sony E530 på 30 kg.
Så prisen er da derop af

- Lene
http://piv.nu/

Lene Skov Mikkelsen (16-03-2004)
Kommentar
Fra : Lene Skov Mikkelsen


Dato : 16-03-04 13:23

> Hm... nu koster det altså 92 + 183,75 kr at sende 20 kg. med PostDK (de
> har ikke offentlige priser på større vægt).

(med forsigtighed)

- Lene

Dennis Pedersen (16-03-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 16-03-04 15:18


"Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> wrote in message
news:pan.2004.03.16.12.06.10.496681@loveletters.dk...
> > Men hav i mente om du ikke skal hente skærmen selv på sjælland!
> > Da jeg fik min retur efter en garenti rep kom jeg af med - hold nu fast-
> > næsten 500kr i returfragt!!!! - det kunne jo selv have taget til
sjælland og
> > hentet den for(!)
> >
> > Så infocare er sku nogle banditter hvad det angår.
>
> Hm... nu koster det altså 92 + 183,75 kr at sende 20 kg. med PostDK (de
> har ikke offentlige priser på større vægt).

Jeg nåede også frem til en pris der var under det halve på hvad infocare
havde opkrævet. De kom med en forklaring om det var sendt som noger
erhvervsvolume pakke - det er efterhånden ved at være noget tid siden men
kan huske det var pisse dyrt. Det var ligefør det havde været billigere for
mig at få den lavet på egen regning.

Mit råd ville være at få på skrift hvad returfragtomkostningerne vil løbe op
i..


/Dennis



sls (20-03-2004)
Kommentar
Fra : sls


Dato : 20-03-04 09:35

> Mit råd ville være at få på skrift hvad returfragtomkostningerne vil løbe
op
> i..

Jeg afleverede den selv i mandags, og hentede den fredag.
Der blev slet ikke snakket om den skulle sendes til mig.
De havde enda også pudset skærmen for mig, så jeg
syntes de er veldig flinke de infocare folk


Mvh Sid



Lene Skov Mikkelsen (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Lene Skov Mikkelsen


Dato : 20-03-04 15:18

> Jeg afleverede den selv i mandags, og hentede den fredag.
> Der blev slet ikke snakket om den skulle sendes til mig.
> De havde enda også pudset skærmen for mig, så jeg
> syntes de er veldig flinke de infocare folk

Det undrer mig lidt, at du snakker om InfoCare.
Jeg har selv lige købt en Sony E530, der vidst har haft en lidt hård
behandling, så derfor vil jeg gerne have den byttet/repareret.
Jeg ringede så til Midt-Data, for at høre hvordan og hvorledes. De
sagde, at jeg skulle have fat i Sony selv. Da jeg så spurgte til InfoCare
sagde de, at InfoCare nærmest tager sig af alle skærme, men _ikke_ Sony
og Samsung.
Bortset fra det, så lyder det godt, hvis jeg selv kan aflevere/hente den,
da jeg helst ikke vil have den igennem PostDK igen. Spørgsmålet er så
bare, hvordan man transporterer en 35 kg tung skærm rundt på Sjælland ;D

- Lene
http://piv.nu/

Lene Skov Mikkelsen (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Lene Skov Mikkelsen


Dato : 21-03-04 02:28

> Jeg ringede så til Midt-Data, for at høre hvordan og hvorledes. De
> sagde, at jeg skulle have fat i Sony selv. Da jeg så spurgte til InfoCare
> sagde de, at InfoCare nærmest tager sig af alle skærme, men _ikke_ Sony
> og Samsung.

Jeg kan se på Sonys supportside, at de bruger InfoCare.
Jeg ved ikke helt hvad Midt-Data har tænkt på, for de gav mig også et
forkert tlf.nummer (så jeg fik fat i en overflink og meget ivrigt
hjælpende supporter, der ikke var til at slippe af med igen).

- Lene


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste