Træt hund
Fra : I8NY

Dato : 13-03-04 04:40

Hej!

Vi går og er lidt bekymrede for hvores lille westie.
Han har normalt travlt med at komme ud og gå,
er rigtig opmærksomhedssøgende og glad hele tiden,
men på det seneste er det gået tilbage på alle de fronter.
Han ligger for det meste og sover i sin kurv,
han reagrer ikke rigtig hvis man ager ham lidt eller
snakker til ham-ligger bare ligeså stille og sover.
På et eller andet tidspunkt skal han ud så jeg må "jage" ham op af
kurven,når han skal luftes.
Normalt er det ham der ikke kan vente.
Når jeg så får ham i snor og begynder at gå står
han ligeså stille og kigger,og vil ikke med.
Så går vi ligeså stille rundt på gårdspladsen,
han snuser ikke rundt særlig meget,hvilket er meget
unormalt.
Det virker som om han bare vil ud og besørge sin nødtørft og så ind og sove
igen.
Han ser lidt sølle ud,som om han er et andet sted.:(
Hvis jeg vil have ham med,må jeg trække ham og det vil jeg ikke,så ud at gå
kommer vi ikke.
Han spiser og drikker fint,der er ikke noget der.
Han er for nylig blevet 7 år,så det kan da ikke være
alderdom,kan det?
Han lever i et hus med rygere,desværre.
Jeg forventer ikke en diagnose,men blot et par reaktioner
på det jeg har skrevet-er der nogen der har oplevet noget lignende?
Thnx:)

Hilsen en bekymret hundeejer
I8NY
"You're told in school,its Shakespeare,it's great,you're not,get on with
it.That's not good enough for me!"
Johnny Rotten

Fra : Lene Hansen

Dato : 13-03-04 06:38

Jamen, en sådan hund skal du få undersøgt hos dyrlægen. Det ville jeg da
selv få gjort hvis det var min hund.

Med venlig hilsen

Lene

Fra : fam. Ager

Dato : 13-03-04 06:51

"I8NY" <sve@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hilsen en bekymret hundeejer
> I8NY
> "You're told in school,its Shakespeare,it's great,you're not,get on with

Hej!

Se at kom en tur om dyrlægen!. Efterhånden som jeg læste dit indlæg, var jeg
overbevist om, at det var en stakkels ejer med en gammel og livstræt hund,
som bare skulle have det sidste moralske "skub"........Men westien er blot 7
år!!, Den skulle da gerne blive en del ældre!.

Så,se at kom afsted!! Held og lykke, Marie.

---
T-man

Fra : Finn Jensen

Dato : 13-03-04 07:37

> Så,se at kom afsted!! Held og lykke, Marie.

Rolig nu, manden skrev indlægget for 3 timer siden og det er lørdag morgen
stadig.
Hunde i den alder får det sometider sådan, så inden der farer til dyrlægen
til dobbelt takst, ville jeg slå koldt vand i blodet, sålænge den spiser og
drikker normalt.

De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-04 10:42

"I8NY" <sve@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> Jeg forventer ikke en diagnose,men blot et par reaktioner
> på det jeg har skrevet-er der nogen der har oplevet noget lignende?
> [...]

Hej I8NY

Nej en diagnose kan jeg heller ikke give dig, men kan da som ejer af to
herlige westier give dig 100% ret i, at det overhovedet ikke lyder som en
normal og rask westie. Jeg syntes at du på mandag skal gå til din dyrlæge og
få denne til, at undersøge ham. Der er ingen grund til at gøre det i
weekenden, med mindre tilstanden forværres. Han spiser og drikker jo
normalt, det er jo et godt tegn.

Held og lykke og god bedring til den lille

Knus
HP

Fra : 2Foxy

Dato : 13-03-04 12:23

Hej

Jeg har selv en Westie, og jeg må give dig ret det er bestemt ikke nomal
opførsel fra den race.

Er der sket noget i familien, som feks. en af børnene er flyttet eller noget
andet som har påvirket dens hverdag???
En Westie er en meget stærk/robust hund, så det kan narturligvis være noget
galt med hem. Prøv at mærk på ham forskellige steder på kroppen, og
se om han regere på det.

Men ellers syndes jeg at i skal snakke med jeres dyrlæge, for en sikkerheds
skyld.

Bjæf

Foxy

Fra : I8NY

Dato : 13-03-04 18:50

Hej allesammen og tak for jeres svar.
Dyrlægen skal have besøg,
men efter hvad der er sket i dag vil jeg lige vente lidt,
og holde lidt øje med ham.
Fordi i dag da vi stod op blev vi mødt af en helt anden
hund skulle man tro.
Jeg blev vækket af ham ved at han stod oven på min brystkasse i sengen,og
slikkede mig i hovedet.:)
Han løb rundt og legede med sit plastic kødben i stuen(hvilket også er noget
helt nyt),og da jeg tog snoren frem,
var han helt oppe at køre.
Så var jeg sgu lige ved at knibe en tåre af glæde og lettelse.
Så i aften har jeg linet en laaaang gåtur op for ham.:)
Kan ikke rigtig forstå det,når man tænker på hvordan han
har haft det de sidste 14 dage.Det virker meget pludseligt
Anyway,jeg vil lige snakke med en dyrlæge om det,
selv om han virker til at have det bedre.
1000 tak for jeres svar.:)

Mvh I8NY
"Now children,can anyone tell me why Chubby Checker left The Beatles in
1972?"Mr.Garrison