hundepension
Fra : Musen

Dato : 12-03-04 20:45

Hej NG
Er der nogen der kender en god hundepension i Horsens/Silkeborg omegnen?
(eller er der nogen der kan hundesitte Samson i næste weekend?*GGG*)
Vi bor selv i Brædstrup, så det skal bare være i en radius af omkring 25 km
derfra.

Vi har fået tilbudt et weekend ophold på Hotel Royal i Århus, men vores
sædvanlige hundesitter er selvfølgelig på skiferie

Venlig hilsen Mia

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-03-04 21:12

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> writes:

> [...]
>
> Vi har fået tilbudt et weekend ophold på Hotel Royal i Århus, men vores
> sædvanlige hundesitter er selvfølgelig på skiferie

Hvis ikke det lige var fordi vi har vundet en tur til Norge, så kunne
du bare lige være kommet forbi Vejlby (Århus), så skulle jeg nok have
klaret det lille problem.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Musen

Dato : 12-03-04 21:51

> Hvis ikke det lige var fordi vi har vundet en tur til Norge, så kunne
> du bare lige være kommet forbi Vejlby (Århus), så skulle jeg nok have
> klaret det lille problem.
>
> Mvh Trine

Øøøv det var da en skam....Ved du iøvrigt at han er Grand danois? *SSS*

/Mia

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 00:24

Ærgerligt.. Manden har lige brummet lidt da jeg sagde det var Grand Danois..
Ellers ville jeg elske at babysitte her

Jeg håber at i finder en løsning

Hilsen Camilla

-som ikke bor alt for langt fra århus..

Fra : Musen

Dato : 14-03-04 13:38

"> Ærgerligt.. Manden har lige brummet lidt da jeg sagde det var Grand
Danois..
> Ellers ville jeg elske at babysitte her

Ææææu det er det generelle problem ved at have en stor hund. Min mor har
selv en labber, men de vil altså ikke passe ham, for de synes han vælter
hele huset når han er der...

> Jeg håber at i finder en løsning

Ja det begynder jo at haste...Og han er sikkert heller ikke velkommen på
Hotel Royal *SSS*

/Mia

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 10:54

Hej!

Har du fundet en løsning?

Hilsen Camilla

Fra : Musen

Dato : 19-03-04 12:33

> Hej!
>
> Har du fundet en løsning?

Hej Camilla
Ja lige her på falderebet kom min veninde mig til undsætning, og ville gerne
passe ham

Venlig hilsen Mia