200,- i dusør.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 12-03-04 20:40

Til den der befinder sig i nærheden af Holbæk, og som kan sætte mit trådløse
op for mig.

Kontakt mig pr. mail for næmere oplysninger.

/Kenneth

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 14-03-04 00:55

1. pak accesspoint ud af kassen og sæt kabler til og strøm på.
2. pak netkort ud af kassen og sæt det i en PC, og tænd for denne.
3. indsæt 200 kr på min konto.

8)

Martin

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-03-04 01:10

On Sun, 14 Mar 2004 00:54:57 +0100, "Martin Bilgrav"
<bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote:

>1. pak accesspoint ud af kassen og sæt kabler til og strøm på.
>2. pak netkort ud af kassen og sæt det i en PC, og tænd for denne.
>3. indsæt 200 kr på min konto.

Helt så simpelt er det desværre bare ikke.
Flemming Jacobsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-03-04 07:27

In article <bl8750pb4a3g9h1c6oo66lvld173p391e8@4ax.com>, Thunderbird [7100] wrote:

> Helt så simpelt er det desværre bare ikke.

Nej, der mangler et kontonummer :)

Det er som regel let at få det til at køre. Det svære er at slå
sikkerheden til.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-03-04 11:25

On Sun, 14 Mar 2004 06:26:53 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Nej, der mangler et kontonummer :)
>
>Det er som regel let at få det til at køre. Det svære er at slå
>sikkerheden til.

Det kan vi så godt blive enige om. Men afhænger også meget af det brugte
udstyr, om det spiller max eller om hele processen stejler.

Kan huske at der var nogle problemer på min gamle skole, hvor at de til
at starte med sagde, at hvis man ikke lejede skolens Nokia netkort, at
så var der ikke support at hente hvis at man ikke kunne få det til at
virke.
Flemming Jacobsen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 14-03-04 12:33

Ja det er flot, det er nu ikke lige der problemet ligger, mere i at der skal
køre to routher, samt en del andre ting.

/Kenneth

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-03-04 15:37

Kenneth Koustrup wrote:
> Ja det er flot, det er nu ikke lige der problemet ligger, mere i at der skal
> køre to routher, samt en del andre ting.

Og det er kun 200,- værd?

<KLIP>

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Frank Lyngaae

Dato : 14-03-04 16:33

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Og det er kun 200,- værd?

Ja det må da være i timen der menes

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 14-03-04 16:59

Hvis i ikke har noget fornuftigt at skrive, så syntes jeg at i skal blande
jer uden om min tråd.

/Kenneth

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-03-04 17:07

On 2004-03-14, Kenneth Koustrup <kenneth.k@mail.dk> wrote:

> Hvis i ikke har noget fornuftigt at skrive, så syntes jeg at i skal blande
> jer uden om min tråd.

Her er noget fornuft til "din" tråd:

Derudover har du ingen grund til at føle ejerskab over en tråd, det er
det herlige ved debatfora.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Everything ends badly. Otherwise it wouldn't end.

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 14-03-04 22:22

Javel her net betjent.

/Kenneth

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-03-04 22:28

On 2004-03-14, Kenneth Koustrup <kenneth.k@mail.dk> wrote:

> Javel her net betjent.

Jeg tror du glemte, hvem der irettesatte andre først.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Accuracy, n.:

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-03-04 15:18

In article <c32ih4$1gj2$1@news.cybercity.dk>, kenneth.k@mail.dk says...

> Javel her net betjent.

Netbetjente findes ikke - det gør ignoranter tilgengæld.

Gider du iøvrigt kigge på linket i min signatur?

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 15-03-04 00:11

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det er flot, det er nu ikke lige der problemet ligger, mere i at der
skal
> køre to routher, samt en del andre ting.

Antallet af routere bør nu ikke komplicere opsætningen af et trådløst
netværk.

Men anvendeligheden af netværket er muligvis begrænset hvis ikke routerne er
sat korrekt op.

Hvis du vil have hjælp/inputs til hvordan du sætter dit netværk op, må du
komme med flere oplysninger og være mere konkret.

Hvis du derimod blot leder efter en du kan betale for at lave jobbet, så kan
du prøve dk.opslag.stillinger.

/Brian