En sørgelig historie :-(
Fra : Helle J.

Dato : 12-03-04 19:29

Hvor er det dog ærgeligt !

har brugt gruppen i lanmg tid p.g.a. de til tider meget svinske indlæg
(Topscoren må stadig være x Vuf x)

Det er svært at forstå du kan elske nogen som helst !

Den måde du besvare et simpelt spørgsmål, senest omkring det nedgravede
elhegn, er en sørgelig opførsel.

Jeg syntes bestemt heller ikke elhegn er nogen god ide, men det berettiger
hverken dig eller andre til at svine brugere af gruppen som det passer jer !

Så endnu engang må jeg erkende at det åbenbart ikke er muligt at holde
gruppen fri for jer. Kunne i ikke oprettet jeres egen gruppe om hunde så
kunne vi andre komme med et indlæg i ny og næ, som i kan bruge jeres tid på
at tilsvine.

Helle J.

Fra : x Vuf x

Dato : 12-03-04 22:53

Fri, 12 Mar 2004 19:28:34 +0100, Helle J. wrote:

>Hvor er det dog ærgeligt !
>har brugt gruppen i lanmg tid p.g.a. de til tider meget svinske indlæg
>(Topscoren må stadig være x Vuf x)

Hvad nu? Må jeg ikke forsvare mig selv, når jeg bli'r angrebet?
Du vemåske selv den anden kind til, når du slået?

>Det er svært at forstå du kan elske nogen som helst !

Jeg elsker skam mine 13 hunde, 5 børnebørn og 3 børn.
Og de elsker sjovt nok også mig!

>Den måde du besvare et simpelt spørgsmål, senest omkring det nedgravede
>elhegn, er en sørgelig opførsel.

Jeg svarede overhovedet ikke på spørgsmål. Jeg skrev en kommentar til Holm!

>Jeg syntes bestemt heller ikke elhegn er nogen god ide, men det berettiger
>hverken dig eller andre til at svine brugere af gruppen som det passer jer !

Nej, men la' sig selv svine til bl.a. af dig, det skal man!!!
For du må åbenbart gerne angribe folk ganske grundløst!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet***@pc.dk fjern salamien

Dejlige Papillonhvalpe. 2 piger hvid/zobel.

Fra : Pwh

Dato : 13-03-04 09:02

> Jeg svarede overhovedet ikke på spørgsmål. Jeg skrev en kommentar til
> Holm!

Sådan læste jeg da også dit indlæg, der er altså nogen der er mere nærtagende
end andre her i gruppen

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 13-03-04 11:33

Sat, 13 Mar 2004 09:02:23 +0100, Pwh wrote:

>Sådan læste jeg da også dit indlæg, der er altså nogen
>der er mere nærtagende end andre her i gruppen

Tjaaa...Jeg ved ikke rigtigt, hvad man skal kalde
så'n en reaktion; på andres vegne endda. Men vedkommende
har måske haft en dårlig dag.

Der blev lige spurgt, hvor mange af os, der har set
en hunds reaktion på hegnet. For flere år siden fandt
jeg en strejfer med navn og adresse i halsbåndet.
Selvfølgeligt ville jeg bringe den hjem, men så snart
vi nærmede os hans hjem, strittede han imod med stive
ben og angst i øjnene. Jeg bragte ham så til politiet.
Betjenten blev meget stram i masken, da han efterså
hundens halsbånd. Den reaktion kunne han godt forstå,
som han forklarede mig, for den fik jo nok stød, når
den nærmede sig hegnet omkring grunden.
Den turde altså ikke gå hjem!

Fra : Leyna

Dato : 13-03-04 00:11

On Fri, 12 Mar 2004 19:28:34 +0100, "Helle J." <smarty@XXXofir.dk>
wrote:

>Hvor er det dog ærgeligt !
>
>har brugt gruppen i lanmg tid p.g.a. de til tider meget svinske indlæg
>(Topscoren må stadig være x Vuf x)
>
>Det er svært at forstå du kan elske nogen som helst !

Hvis du lige kigger på hvad det er su selv skriver herover, så tror
jeg ikke at du har noget som helst at lade nogen høre.

>Jeg syntes bestemt heller ikke elhegn er nogen god ide, men det berettiger
>hverken dig eller andre til at svine brugere af gruppen som det passer jer !

At sige at det er både ulovligt, og at man opfatter det som direkte
mishandling er vel ikke at svinde nogen til...?

> [...]
>kunne vi andre komme med et indlæg i ny og næ, som i kan bruge jeres tid på

Hvem er det helt præcis du ønsker at formene adgang... altså lige
bortset fra Vuf?
Hvis der er nogen der skaber problemer for dig, så har du altså
muligheden for at komme dem i kill-filter. Det har jeg selv brugt,
hvis der er nogen jeg ikke mener bidrager med noget konstruktivt, og
det er en rigtig go' måde at sortere de indlæg fra, som man ikke har
nogen interesse for at læse. Så undgår man også diskussioner som
denne, som vel reelt slet ikke handler om hunde, og sikkert hører til
et helt andet sted...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Claus

Dato : 13-03-04 10:13

En lille husker.
Os der har været med her i lang tid, kender jo godt de forskelliges måde
at skrive på..men hvis vi vil ha' nye skribenter med her så skal man jo
nok tænke sig lidt om inden man farer til tasterne.

Når jeg ser et spørgsmål om feks. el-hegn....så ved jeg godt hvordan
svarene bliver og man bliver jo tykhudet af at være med her ...men en
helt ny her i ng. kan godt blive forskrækket.

Så tænk lidt over hvem det er i svarer , inden det tunge skyts bliver
fundet frem.

Claus
Der har fået mange verbale tæsk her..men jeg kommer igen.

Fra : Pwh

Dato : 13-03-04 10:15

Claus wrote:
> [...]
> måde at skrive på..men hvis vi vil ha' nye skribenter med her så skal
> man jo nok tænke sig lidt om inden man farer til tasterne.

Kloge ord, helt enig.

> Claus
> Der har fået mange verbale tæsk her

Jamen du trænger også til det

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 13-03-04 11:28

Sat, 13 Mar 2004 10:15:28 +0100, Pwh wrote:

>Jamen du trænger også til det
>/Jens

<Fniiis>...Man sku' tro, I kendte hinanden.

Fra : Broegger

Dato : 13-03-04 10:19

"Helle J." <smarty@XXXofir.dk> skrev

> Hvor er det dog ærgeligt !

helt enig....

<snip en masse pjat>
Hvad med at feje for egen dør???

*plonk*

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 13-03-04 16:01

"Helle J." <smarty@XXXofir.dk> wrote in message
> Hvor er det dog ærgeligt !
>
> har brugt gruppen i lanmg tid p.g.a. de til tider meget svinske indlæg
> (Topscoren må stadig være x Vuf x)

Øhm nu er jeg så en af dem der rigtig godt kan li' Sonja for hun lægger sq
ikke fingre imellem, men ja, hun kan til tider lyde hård men helt ærlig så
er hun bare ærlig og en stor hunde-elsker! Hun siger i hvert fald tit det
jeg tænker!!

Hatten af for x Vuf x aka Sonja!!

Rinnie

Fra : x Vuf x

Dato : 14-03-04 02:11

Sat, 13 Mar 2004 16:01:27 +0100, Rinnie Ilsøe wrote:
> [...]

>er hun bare ærlig og en stor hunde-elsker! Hun siger i hvert fald tit det

Tak Rinnie..Du er nu slet ikke så tosset selv!

Fra : PGU

Dato : 16-03-04 16:46

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:c2v7ov$1b4m$1@shrek2.mobilixnet.dk...

> [...]
> er hun bare ærlig og en stor hunde-elsker! Hun siger i hvert fald tit det

HVAD DET SÅ END ER ????

Fra : x Vuf x

Dato : 17-03-04 00:24

Tue, 16 Mar 2004 16:45:55 +0100, PGU wrote:

>HVAD DET SÅ END ER ????

_,..._
/__ \
>< `. \
/_ \ |
\-_ /:|
,--'..'. :
,' `.
_,' \
_.._,--'' , |
, ,',, _| _,.'| | |
\\||/,'(,' '--'' | | |
_ ||| | /-' |
| | / \ / -'| `--.'|
| | H H / | |
|_|_..-H-H--.._ / ,| |
|-.._"_"__..-| | _-/ | |
| | | | \_ |
| | | | | |
| | |____| | |
| | _..' | |____|
| PLONK! |_(____..._' _.' |
`-..______..-'"" (___..--'

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 14-03-04 14:00

"Helle J." <smarty@XXXofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes bestemt heller ikke elhegn er nogen god ide, men det
berettiger
> hverken dig eller andre til at svine brugere af gruppen som det
passer jer !

<>Hej Helle
ja jeg tager selvfølgelig også afstand fra Elhegn .. gør det ved
bare ikke at besvare slige spørgsmål fordi jeg ved det er oppe at
vende med jævne mellerum ... ... tonen der bliver taget i brug fra
visse personer kan tit være træls .. og alle kunne vi jo lære at
moderere vort sprog .. så vi skrev som vi villle tale hvis vi stod
overfor en person.. det ville hjælpe meget tror jeg ...

> [...]
hunde så
> kunne vi andre komme med et indlæg i ny og næ, som i kan bruge

<> ja men det ville da være let hvis man bare kunne udvise nogle
personer i gruppen .. men tror ikke det er meningen .. jeg har selv
haft utallige diskussioner med Vuf fordi der har været ting og
holdninger vi ikke har været enige om .. men jeg ville bestemt ikke
ønske hun forlader gruppen fordi hun også har guldkorn og dem samler
jeg op .. ... jeg ser det lidt sådan at vi alle er involveret i
hundearbejde og holder af vores hund .. nogle er begyndere i
hundehold andre mere erfarne .. og alle brænder vi for kærlighed til
hunden .. og når man brænder for en sag tja så kan det ske man kører
op .. beklageligt .... jeg har selv fået hug men også ros i gruppen
... selv oplevet at tonen er/var under al kritik .. men derfra og til
at udvise/bede folk skride fra gruppen er for langt at gå .. det må
synes jeg langt hellere køre på at man skriver et indlæg ..tæller
til ti .. læser det igennem igen og med kritiske øjne ser på om det
man skriver er det man ville sige hvis man stod face to fave med
personen .. .. generer vuf dig så læg hende i killfilter .. men vær
samtidig opmærksom på at du måske misser hendes næste guldkorn
hejhils fra Ami