shuttle mv42n bundkort problemmer
Fra : danni plougmann

Dato : 12-03-04 14:36

jeg har cirka knoklet 2 aftener nu med en arbedjs kollegas mycom computer
som bare ikke vil køre med et nyere graffikort end geforce 2 mx.

med geforce 2 mx kortet køre det hele fint
har prøvet med geforce fx 5200 radeon 9200 radeon 9700 pro, alle 3 er testet
i anden maskine og virker
har prøvet med kraftigere strømforsygning 350 watt.
opdateret biosen med nyeste version.

problemmet er når jeg smider kortene i agp porten så vil bundkortet ikke
tænde
harddiske cpu og psu kølere går igang men så heller ikke mere.
selv den grønne powerlampen lyser slet ikke.
ingen psotbips fra biosen.

det eneste jeg kan gøre er at hive stikket ud af psuen.

computeren
bundkort shuttle mv42n
256 pc2100 ddr ram
intele celeron 1.7 ghz cpu.

håber i kan hjælpe mig

mvh danni plougmann

Fra : KH

Dato : 12-03-04 15:18

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv den grønne powerlampen lyser slet ikke.
> ingen psotbips fra biosen.
>
> det eneste jeg kan gøre er at hive stikket ud af psuen.

[Off topic]
Jeg kan da sige, at du mangler et nyt tastatur, da hverken dine kommaer
eller store bogstaver virker...

Fra : mofo

Dato : 12-03-04 16:10

Hint: AGP 2x - AGP 4x - AGP 8x

Bundkortet kan måske kun tage AGP 2x grafikkort????

Claus

Fra : danni plougmann

Dato : 12-03-04 17:30

bundkortet kan gå op i agp 4x og er geforce 2 mx ik agp 4x

Fra : Leony

Dato : 12-03-04 22:23

In news:4051e56b$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
danni plougmann <danni.plougmann@tdcadsl.dk> typed:

> bundkortet kan gå op i agp 4x og er geforce 2 mx ik agp 4x

Undskyld jeg lige roder lidt med citeringen, men det er jo ikke
Jeopardy.

Har du valgt AGP 4x i BIOS. Det mener jeg man kan.
Måske står den kun til AGP 2x.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : mofo

Dato : 13-03-04 09:51

> Undskyld jeg lige roder lidt med citeringen, men det er jo ikke
> Jeopardy.

lol!