problem med Linksys wrt54g
Fra : thjulstad

Dato : 12-03-04 13:49

hejsa
Når jeg har haft min pc slukket kan jeg ikke komme på nettet. jeg kan se at
win xp sender 'pakker' men modtager ingen. hvis jeg slukker for routeren og
tænder igen starter den lige op og så får pc'en en IP og jeg kan komme på
nettet.
Jeg køre trådløs netværk med wep. routeren har firmware version 2.02.2 fra
linksys.

hvad kan dette problem skyldes?
findes der bedre firmware til routeren?

jeg håber at I kan hjælpe.

god weekend TH

Fra : Steen Wrem

Dato : 15-03-04 22:06

"thjulstad" <fjaerndette_thjulstad@sol.dk> skrev i en meddelelse
> findes der bedre firmware til routeren?

Ja, det gør der,- se længere nede i gruppen 01.03.04 "linksys 54g
hackfirmware".

Jeg har installeret WiFi versionen og det har kørt fantastisk og uden
problemer siden. (jeg havde også mange problemr med den og var meget tæt på
at smide den ud!!!

vh SteenW

Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 16-03-04 06:55

Steen Wrem <steen.wrem@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har installeret WiFi versionen og det har kørt fantastisk og uden
> problemer siden. (jeg havde også mange problemr med den og var meget

Jeg har ikke haft problemer med min og bruger firmware 2.02.2 men kunne
tænke mig at prøve den WiFi version.
Hvad giver den af fordele og kan man gå tilbage til den oprindelige, hvis
man fortryder?

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan