Søger ny telefon
Fra : H.S.

Dato : 12-03-04 11:42

Jeg søger en afløser for min T68i

Jeg er MEGET godt tilfreds med T68i, men savner et lidt bedre farve display,
samt polyfoni

Jeg er afhængig af telefonens indbyggede kalender og IRDA

Gode SMS muligheder er et plus, men ikke et must.

Hvad vil i anbefale ?

max 1.000 kr.

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-03-04 13:06

On Fri, 12 Mar 2004 11:41:48 +0100
"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote:
> [...]
> display, samt polyfoni
>
> Jeg er afhængig af telefonens indbyggede kalender og IRDA
>
> Gode SMS muligheder er et plus, men ikke et must.

sony-erricsson t610

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : H.S.

Dato : 12-03-04 13:27

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
On Fri, 12 Mar 2004 11:41:48 +0100

>sony-erricsson t610

Den havde jeg selv haft lidt kig på, men jeg gider bare ikke betale for
kameraet - det er alligevel ubrugeligt i forhold til mig Ixus.

Fra : John

Dato : 13-03-04 15:50

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den havde jeg selv haft lidt kig på, men jeg gider bare ikke betale for
> kameraet - det er alligevel ubrugeligt i forhold til mig Ixus.

Der er jo ingen der tvinger dig til at bruge det

Jeg har også en T610 og bruger aldrig kameraet, men er super glad for selve
telefonen - mere glad end jeg nogen sinde har været for nogen at de
Nokia-modeller jeg tidligere har været ejer af.

Til en pris på omkring 800 - 900 kroner finder du næppe nogen bedre telefon.

Mvh

John

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-03-04 13:32

On Fri, 12 Mar 2004 13:26:32 +0100
> [...]
>
> Den havde jeg selv haft lidt kig på, men jeg gider bare ikke betale
> for kameraet - det er alligevel ubrugeligt i forhold til mig Ixus.

det er korrekt. Det er kun til fis og ballade.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-03-04 13:33

H.S. skrev bl.a.:
> [...]
> farve display, samt polyfoni
>
> Jeg er afhængig af telefonens indbyggede kalender og IRDA
>
> Gode SMS muligheder er et plus, men ikke et must.

Superbrugsen har en Nokia 3100 til 269,00 med debitel.

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.

Fra : H.S.

Dato : 12-03-04 14:00

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse

> Superbrugsen har en Nokia 3100 til 269,00 med debitel.

Har den indbygget kalender og IRDA ?

Fra : iddqd

Dato : 12-03-04 13:58

H.S. wrote:

> [...]
> samt polyfoni
>
> Jeg er afhængig af telefonens indbyggede kalender og IRDA
>
> Gode SMS muligheder er et plus, men ikke et must.

Har lige anskaffet mig en Nokia 6100, jeg vil mene du bør tage et kig på
den. Den fås fra 775 med. abb.

mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 13-03-04 21:52

Hej.

> Jeg er afhængig af telefonens indbyggede kalender og IRDA
> Gode SMS muligheder er et plus, men ikke et must.
> Hvad vil i anbefale ?

Siemens S55.

Jeg har både en SonyEricsson T68i og en Siemens S55, og jeg må sige at jeg
udelukkende bruger min Siemens, den er bare så beget bedre end T68í´eren.
Det selv om at jeg havde T68i´eren først og havde vennet mig til den i
måneder før jeg købte S55´eren.

De ting jeg sætter pris på ved Siemens S55 i forhold til T68i´eren er:
Medhør på telefonen uden ekstraudstyr.
Diktafon, som er nem at bruge og starte med en knap direkte på siden af
telefonen.
Den er rigtig god ´skrive SMS´er på. (Det er T68i dog også rimelig god til)
Bluetooth er meget bedre og nemmere at bruge på S55 med mit Jabra BT200
headset, end det er med T68i´eren, den (S55) holder forbindelsen bedre, og
genkender stemmekomando´er meget bedre end T68i.
Polyfoniske ringetoner.

Derudover har den Java, det har T68i ikke...... (hvis man ellers har noget
at bruge det til)

Minus ved S55 i forhold til T68i er til gengæld:
Den har bestemt ikke lige så lang standby tid - kun ca. det halve af hvad
T68i kan.
T68i kan have tilsluttet IRDA og BT samtidig, det kan S55 ikke, der er det
enten det ene eller det andet.

Et par andre gode ting ved S55 er at der:
1. Følger datakabel med til den.
2. Du kan selv opdatere firmwaren i telefonen.
3. Man får en masse for sine penge uden at der spildes ikke penge på et
lejetøjskamera. (Men man kan dog købe et seperart hvis man vil, som ved
T68i´eren)

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : H.S.

Dato : 15-03-04 09:36

God beskrivelse

Jeg prøvet at kigge på den, og Sony'en

Fra : H.S.

Dato : 15-03-04 09:41

> God beskrivelse
>
> Jeg prøvet at kigge på den, og Sony'en

Hvad med Nokia 6100 ? - Hvordan er den ?