Opgradering af p800
Fra : Jakob Værge

Dato : 12-03-04 12:03

Hvordan opgraderer jeg min sony-ericson p800, jeg ville gerne have bla.
sådan at man kunne skrive på tast. ligesom på f.eks 3310, og så har jeg hørt
at man kan få den til at optage video, jeg har i øjeblikket en holdet til at
tilslutte usb porten, så vidt jeg har forstået er det nok?

Fra : Jens B

Dato : 12-03-04 12:44

"Jakob Værge" <ccc47212@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> tilslutte usb porten, så vidt jeg har forstået er det nok?

Du kan ikke opgradere en Sonyericsson P800.

Et autoriseret Sonyericsson værksted kan lægge en ny firmware i telefonen,
men det er ikke en rigtig opgradering, men blot en bug-fix.

Du kan få videooptager ved at købe dette program :
http://www.p800.dk?p800software.asp?nummer=98

Det er ikke muligt at få T9 ordbog i. Du kan dog købe Ezitap :
http://www.p800.dk?p800software.asp?nummer=97 men det virker kun sammen med
det virtuelle tastatur.

Jens

Fra : Jakob Værge

Dato : 12-03-04 16:05

Og hvad skal jeg bruge til at installere den med?

Fra : Jens B

Dato : 13-03-04 00:41

> Og hvad skal jeg bruge til at installere den med?

Du har vel installeret den software der følger med telefonen? så er det bare
at sætte telefonen i cradlen, og dobbeltklikke på programmet (efter du har
downloadet det til din computer), og så bliver det installeret på telefonen.

Jens