Aha sang
Fra : Mads B

Dato : 12-03-04 10:46

Jeg har nu i et stykke tid ledt med lys og lygte efter den sang der
bliver spillet i Aha med Jarlen. Den der hvor der bliver sunget et
eller andet med Bogota eller noget i den stil. Nogen der kan hjælpe?

/Mads

Fra : Thomas

Dato : 12-03-04 12:23

"Mads B" <m_brauner@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver spillet i Aha med Jarlen. Den der hvor der bliver sunget et
> eller andet med Bogota eller noget i den stil. Nogen der kan hjælpe?

Jeg tror kvindestemmen synger "Went to far in bogota".
Jeg tror ikke det har noget med A-ha at gøre, har det det??
Det er jo en kvinde der synger. Og jeg syntes stilen lyder meget
gammeldags, i forhold til A-ha... (Det er selvfølgelig svært at vurdere
ud fra den lille bid af sangen man hører)

..Thomas

Fra : Pipeline

Dato : 12-03-04 14:07

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gammeldags, i forhold til A-ha... (Det er selvfølgelig svært at vurdere
> ud fra den lille bid af sangen man hører)

He-he, jeg tror det er programmet A-ha der henvises til, og ikke bandet
MVH
Pipeline

Fra : Thomas

Dato : 12-03-04 14:47

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> He-he, jeg tror det er programmet A-ha der henvises til, og ikke bandet

> MVH
> Pipeline

D'oh! Ja selvfølgelig!!! Der tænkte jeg mig godtnok ikke lige om, før
jeg skrev indlægget... Sorry - My bad!

Mvh. Thomas

Fra : Pipeline

Dato : 12-03-04 15:56

> [...]
> bliver spillet i Aha med Jarlen. Den der hvor der bliver sunget et
> eller andet med Bogota eller noget i den stil. Nogen der kan hjælpe?

Er det ikke den dér, "Itsi bitsi, teeny weeny, little girl in a dot bikini"?
Ved ikke lige om teksten er helt korrekt

MVH
Pipeline

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 13-03-04 13:11

Pipeline <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote:

> Er det ikke den dér, "Itsi bitsi, teeny weeny, little girl in a dot
> bikini"? Ved ikke lige om teksten er helt korrekt

Arrh, næsten

"Itsy Bitsy Teeny Weeny Yellow Polka Dot Bikini", skrevet af Paul Vance og
blev et hit først i 60erne med Jimmy Cagney & Arlene Francis.

Men den sang der spørges efter, kan være "The Mambo Craze" med De Phazz.

/ Flying Hotdogs