Mayday: Politiker rap?
Fra : Karsten Vinding

Dato : 12-03-04 07:58

Under gennemlytning af et af mine ældgamle kasettebånd fandt jeg dette
nummer, som jeg fuldstændig havde glemt.

Nummeret er vel ikke det store kunstværk, men indholdet er vel lidt
kontroversielt

Faktisk ret underholdende at lytte til.

Jeg mener at kunne huske at der var en vældig polimik omkring nummeret da
det kom ud, og at de kære politikere vist nok endte med at få nummeret
forbudt eller noget lignende.

Er der nogen der ved hvem der egentlig gemte sig bag Mayday, og måske kan
fortælle lidt mere omkring historien om dette nummer?

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk