MP3 (software) Jukebox
Fra : Pipeline

Dato : 12-03-04 01:35

Undskyld hvis dette er en anelse OT, men jeg kunne ikke finde en bedre NG.
Jeg søger en MP3 jukebox (software) som skal bruges til en fest, hvor
gæsterne selv skal kunne finde de sange de vil høre.
Den skal være foolproof, dvs. det skal ikke være muligt for gæsterne at
"fare vild" i alle mulige underlige funktioner. Det eneste den skal kunne,
er at indeholde en playlist man kan bladre i, og når man så har fundet en
sang man vil høre, så bliver den sat i kø, og afspillet når den nuværende
sang er slut. Køen kunne så indeholde en 5-10 sange. Og hvis der ikke er sat
sange i kø, så afspiller jukeboxen selv tilfældige numre.

Findes et sådant program?
MVH
Pipeline

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-03-04 11:17

Pipeline wrote:
> [...]
> afspillet når den nuværende sang er slut. Køen kunne så indeholde en
> 5-10 sange. Og hvis der ikke er sat sange i kø, så afspiller

Mht. til en MP3 jukebox så har det været oppe at vende her i gruppen et par
gange. En hurtig søgning på google fandt disse:
url:http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=mp3+jukebox&meta=group%3Ddk.kultur.musik.*

Håber at det måske kan hjælpe dig lidt på vej.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Morten Bowman

Dato : 12-03-04 11:39

http://www.dsd-jukebox.de/

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Søren Blom

Dato : 12-03-04 13:38

Prøv www.TheJukeBoxer.com/download/Setup.exe det er et fint lille program,
udviklede af et par tosser i Århus.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-03-04 08:13

alternativt kan du søge lidt efter dj2000, som visuelt er lidt
gammeldags, men som i funktion minder 100% om en almindelig jukebox..
dvs, man kan ikke springe numre over i playlisten, computeren er låst,
når programmet kører osv.

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-03-04 03:03

Pipeline wrote:

> [...]
> sang er slut. Køen kunne så indeholde en 5-10 sange. Og hvis der ikke er sat
> sange i kø, så afspiller jukeboxen selv tilfældige numre.

Det er eJukebox hos www.audiosoft.com, den har alle de ting du skriver +
mere...genilat program i mine øjen har selv brgut det i lang tid, og
folk synes det er vildt fedt, og meget nemt at bruge
Du kan fjerne tastaturet helt og kun bruge musen. Så er der et popup
keyboard til søge funktion
Du kan sætte Kiosk mode på, som er genialt til fester...folk kan ikke gå
ud af programmet og du kan selv vælge om de skal kunne skrue op og ned,
skifte sang, flytte rundt på rækkefølgen osv.
Når der ikke er nogle numre på playlisten kan du selv bestemme om den
skal spille de mest spillede numre eller de højst ranked (udvidet
funtion) eller bare spille alle
Du kan søge under artist, albums,årstal og hvad du ellers har i dit ID tag
Den laver selv en top 10 og mest spillede sange, top 5 over mest
spillede album og top 30 over mest spille artister
og jeg kunne blive ved og ved
Det er et virkeligt godt produkt, som vi bla også bruger i vores
"kort-klub bar" hvor folk er rigtigt godt tilfredse med det, især fordi
man ikke bare kan springe folks numre over og alt det der
Det er meget fleksibelt og der er et væld af muligheder
Det koster godt nok...men kan bruge det gratis i 30 dage, med alle
funktioner

Rune Jensen

P.S. Skal lige nævnes at jeg ikke har noget med firmaet at gøre, jeg er
bare glad for deres produkt :)

Fra : John Frandsen

Dato : 14-03-04 10:02

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> skrev i en meddelelse

> Det er eJukebox hos www.audiosoft.com, den har alle de ting du skriver +

Lyder som et rigtigt godt program - men desværre, dødt link.

Mvh John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-03-04 10:05

Prøv http://www.audiosoft.net

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : John Frandsen

Dato : 14-03-04 10:11

> John Frandsen wrote:

> Prøv http://www.audiosoft.net

Bingo

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-03-04 19:40

John Frandsen wrote:

> Bingo

Ja det var selvfølgelig mig der klokkede i det...har du haft mulighed
for at prøve det???

Rune Jensen