nye planter
Fra : Jesper

Dato : 11-03-04 21:06

Hvad skal jeg når nu jeg får mine nye planter til mit akv. skal jeg bare
sætte dem ned eller hvad , er jo lidt ny ;)

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 11-03-04 21:30

<http://www.tropica.com/article.asp?type=aquaristic&id=227>

--
Steen Suder
Prøv at forestille dig at du er en anden og læs så din post igennem

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 12-03-04 00:07

Steen Suder, privat wrote:

[...]

Gælder budskabet i signaturen også signaturen..?
Hvis den grammatiske formåen stod mål med arrogancen, havde du min respekt.

Volds
aequam servare mentem

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 12-03-04 01:14

Karsten Enevoldsen wrote:
> [...]
> inden sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og formulere
> sig så andre kan læse og forstå hvad du skriver.

Pinligt
Dog blot et tegn på at jeg har ret...

--
Steen Suder
Prøv at forestille dig at du er en anden og læs så din artikel igennem

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 17:07

Karsten - respekt

Fra : ibber

Dato : 12-03-04 17:30

i glemmer hvad han spurgte om

Fra : Jesper

Dato : 12-03-04 17:41

Tak ibber

Men hvad skal man også bruge dem til ,men tak ibber , der da nogle der
fatter dansk, som har skrevet ,men tak for dit "hensyn".

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-03-04 14:00

"ibber" <12347@ishoejby.dk> wrote in message
> i glemmer hvad han spurgte om

Steen Suders første indlæg indeholdt da ellers en glimrende beskrivelse.
Hvad er det, der er glemt?

vh
Jan

Fra : Jesper

Dato : 12-03-04 17:33

Steen S, jeg ved ikke om du er blevet det fortalt før , men du er da en nar
,hvad er DU her for , rette på andre eller bare spille smartass. Luk arret
makker. Tak

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-03-04 17:55

Jesper wrote:
> Steen S, jeg ved ikke om du er blevet det fortalt før , men du er da
> en nar ,hvad er DU her for , rette på andre eller bare spille
> smartass. Luk arret makker. Tak

Artiklen findes også på dansk, hvis det er en fordel. "Snak" da pænt.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Lars Stigaard

Dato : 12-03-04 18:30

Har du enligt checket det link Suder sendte med i det første svar ?

--
Mvh.
Lars Stigaard

Fra : Jesper

Dato : 12-03-04 19:50

Ja jeg har været inde og kigge på linket ,og tak skal han have ,men der er
ingen grund til at blive personlig , vel.

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 13-03-04 14:35

og kigge på linket ,og tak skal han have ,men der er ingen grund til at
blive personlig ,vel.

Det er da kun personligt hvis man føler sig truffen, mener ikke at have set
Steen svine nogen til, ligsom du lige har gjort. Kan du ikke klippe det ud
du svarer på og svar nedenunder spørgsmålet, det gør det hele meget nemmere
for os alle. Dette er ikke et personlig angreb, men kun en hjælp som de
fleste får herinde.

mvh Lasse

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-03-04 15:09

Jesper wrote:
> Steen S, jeg ved ikke om du er blevet det fortalt før , men du er da en nar
> ,hvad er DU her for , rette på andre eller bare spille smartass. Luk arret
> makker. Tak

Det er da også en holdning

Jeg beklager, hvis min signatur bliver opfattet om et personligt angreb.
Den eneste signaturen er personlig for, er - mig.

Der er på USENET bred enighed om at man ikke kritiserer folks evne til
at stave eller til at formulere sig. Det er som sådan fint nok.

Jeg ser blot mere og mere regulært sjusk med vort sprog, hvilket
irriterer mig.
Dét kritiserer jeg ikke direkte når jeg støder på det på USENET, men
lader i stedet min signatur gøre det generelt.
Der er kun få, der formulerer sig perfekt på dansk, men derfor er det
vel ikke forbudt at opfordre til, at folk tager sig lidt sammen.

FUT: dk.admin.netikette

--
Steen Suder

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 13-03-04 15:34

Jesper wrote:
> Steen S, jeg ved ikke om du er blevet det fortalt før , men du er da en nar
> ,hvad er DU her for , rette på andre eller bare spille smartass. Luk arret
> makker. Tak

Det er da også en holdning

Jeg beklager, hvis min signatur bliver opfattet som et personligt angreb.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-03-04 14:02

"Jesper" <jubbe@city.dk> wrote in message
> Steen S, jeg ved ikke om du er blevet det fortalt før , men du er da
> en nar ,hvad er DU her for , rette på andre eller bare spille
> smartass. Luk arret makker. Tak

Du er tilsyneladende helt ny på nettet.
Sæt dig ind i reglerne for god opførsel og lær, hvad er signatur er.
Du kan finde det hele på www.usenet.dk

EOD

vh
Jan