Allando -lækker eller ej?
Fra : Per

Dato : 11-03-04 19:19

Hey NG!

Dette spm er nok mest til pigerne i gruppen.

Nu har jeg flere fra flere steder bla. fra kolleger og veninder hørt, at
Allando - ham fra Temptation Island og nu Bigbrother - er en person som man
hader om dagen, men drømmer om om natten.

Lidt i samme stil som med Dan Marstrand fra Robinson.

Altså man (kvinderne) tilkendegiver overfor deres veninder at
Allando/Marstrand m.fl. er ulækre typer udadtil, men at i rent faktisk
tænder seksuelt på dem uden at turde indrømme det!

Er der noget om snakken eller hvad.

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Jane

Dato : 11-03-04 20:16

On Thu, 11 Mar 2004 19:18:44 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hader om dagen, men drømmer om om natten.
>
>Lidt i samme stil som med Dan Marstrand fra Robinson.

Jeg har ikke fulgt med i hverken Temptation Island eller Robinson, så
jeg kan ikke udtale mig om de er ulækre typer eller ej. Men jow, de
ser begge lækre ud i mine øjne. De gør noget ud af sig selv, deres
udseende.

Jeg indrømmer også gerne at jeg tænder på en del bøsser, fordi en del
af dem gør meget ud af deres udseende *S*

> [...]
>Allando/Marstrand m.fl. er ulækre typer udadtil, men at i rent faktisk
>tænder seksuelt på dem uden at turde indrømme det!

Ja, det tror jeg. De skal helst ikke åbne munden (hvis der kun kommer
vrøvl ud af den) for så krakelerer billedet og det er sværere at
bevare den følelse af seksuel tændthed.

Det er vel egentlig det samme der gør sig gældende for mænd, der
tænder på lækre babes, og så er det egentlig lige meget med
hjernekapacitet.

MVH
Jane

Fra : tux

Dato : 12-03-04 00:21

Uden at have åbnet linket indrømmer jeg, forstår jeg ikke hvad det er jeg
skal tænde på?
/:( tux

Fra : PerX ...

Dato : 13-03-04 20:50

In article <c2qs7v$b7p$1@sunsite.dk>, tux@mail.dk says...
> Uden at have åbnet linket indrømmer jeg, forstår jeg ikke hvad det er jeg
> skal tænde på?
> /:( tux

Det eneste link er til en Virus scanner, og det er nok så som så hvor
sexet den er ;)

Fra : Samsara

Dato : 11-03-04 22:41

>KLIP<
>
> Er der noget om snakken eller hvad.
>
> Mvh. Per!
>
> ---
> Denne mail er certificeret virusfri

Jeg synes ikke de er ulækre typer, jeg bryder mig bare ikke om dem.

Jeg må dog indrømme, at Allando har en flot krop, som jeg da godt
kunne tænke mig at pille lidt ved, hvis den altså ikke sad fast på hans
hoved

Venligst
Samsara

Fra : nusle

Dato : 11-03-04 22:53

Hej,

> [...]
> Allando/Marstrand m.fl. er ulækre typer udadtil, men at i rent faktisk
> tænder seksuelt på dem uden at turde indrømme det!

Ikke her.

De siger mig ikke en pind.

mange hilsner
nusle

Fra : Gitte

Dato : 12-03-04 07:39

> [...]
>hader om dagen, men drømmer om om natten.
>
>Lidt i samme stil som med Dan Marstrand fra Robinson.

Denne Allendo har jeg endnu tilgode at se, så der bliver jeg dig svar
skyldig. Men Dan Marstrand har jeg ikke helt kunnet slippe for synet
af - og min ærlige og uforbeholdne mening om ham, er at han er så
klam, at han kun ville kunne opnå sex med mig ved en regulær
voldtægt!! Hvordan han er som type, aner jeg ikke, da jeg ikke har set
ovenstående programmer, jeg har kun set billeder ar manden i blade -
men det har også været rigeligt.
Så hvis jeg drømmer om ham om natten, må det betegnes som et
mareridt....

MVH
Gitte

Fra : Mette

Dato : 12-03-04 09:55

> [...]
man
> hader om dagen, men drømmer om om natten.

Jeg synes simpelthen, at Allando er den klammeste. Jo, han har da en pæn og
veltrænet krop, men når det overhovedet ikke hænger sammen med mandens
hjerne eller ansigt, så kan det være fuldstændigt ligemeget.
For mig personligt kan jeg ikke synes en person er lækker, hvis der er
inkongruens mellem krop og sind. Det er hele pakken. Og Allando kan ikke
levere varen. Hvis jeg skulle vælge mellem en såkvabset mand med humor,
hjerne og selvironi og en mand som Allando (der imho er så selvglad så det
gør ondt og som ikke lyder særligt intelligent) så ville jeg vælge den
første.

Men jeg tænder ærligt talt også mere på en skarp intelligens end jeg tænder
på kroppen. Og når jeg tænder på hjernen, så tænder jeg også på den krop
hjernen befinder sig i...

Fra : LLK

Dato : 12-03-04 17:56

Ikke min type, men nu er han også en del ældre end mig..

Fra : PerX ...

Dato : 13-03-04 20:52

In article <c2sq23$1a0a$1@news.cybercity.dk>, mailFJERNDETTE@luscious.dk
says...
> Ikke min type, men nu er han også en del ældre end mig..

Det er ok, han er til unge piger ;)

Fra : Henning

Dato : 13-03-04 17:02

> [...]

> hjerne og selvironi og en mand som Allando (der imho er så selvglad så det
> gør ondt og som ikke lyder særligt intelligent) så ville jeg vælge den

UHA! Så må jeg jo passe på mig selv *GGG*

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 12-03-04 21:38

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev

> Dette spm er nok mest til pigerne i gruppen.

Hov-hov. Der er også mandlige læsere af gruppen der er i stand til at svare

> [...]
man
> hader om dagen, men drømmer om om natten.

Had er jo sådan et stærkt ord. Men drømt om ham har jeg dog aldrig.

> Lidt i samme stil som med Dan Marstrand fra Robinson.

Arj, han var da alt for klam - eller det bare mig?

> [...]
> Allando/Marstrand m.fl. er ulækre typer udadtil, men at i rent faktisk
> tænder seksuelt på dem uden at turde indrømme det!

Det tror jeg ikke der er. Hvorfor skulle man ikke turde indrømme det, hvis
man synes en fyr var lækker? Det ville jeg ikke have noget imod. Men Allando
er lidt for optaget af sin krop efter min mening. Og som person virker han
meget utiltalende på mig. Vel og mærke med det begrænsede kendskab man kan
have til en person man har set få gange via tv. Så om det er tv der
fremstiller ham på denne måde, eller han virkelig er sådan kan jeg ikke
vide.

Venligst Anita

Fra : Zeki

Dato : 13-03-04 10:22

Nu er der jo stor forskel på hvad kvinder tror de tænder på, og så på hvad
de rent faktisk helt ubevidst tænder på.

Fra : Mette

Dato : 13-03-04 10:51

"Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er der jo stor forskel på hvad kvinder tror de tænder på, og så på hvad
> de rent faktisk helt ubevidst tænder på.

Men når det gælder den person der omtales her forholder det sig anderledes.
Han går utroligt meget op i kroppen og det er dét, der definerer ham som
mand.Selvoptagethed er den største turn-off og man kan se på en mand om han
er forelsket i sin egen krop.

En rigtig mand (i mine øjne) behøver ikke at hænge sin maskulinitet op på
noget ydre, men han hviler derimod i sig selv. Dét tænder til gengæld.
For at generalisere vil jeg mene, at kvinder ikke tænder isoleret på én del
af manden - som f.eks. kroppen. De skal være tiltrukket af hele pakken for
at tænde sexuelt. Man kan da sagtens tænke eller sige "lækker krop" og så er
den bare ikke længere. Det er ikke det samme som at "tænde på".

Fra : Zeki

Dato : 13-03-04 12:32

Indrømmet - jeg kender ikke omtalte person, men taler generelt. Desuden er
det ikke nødvendigvis kroppen jeg hentyder til når jeg taler om at "tænde
på".

En mand kan have en grim krop men en fabelagtig udstråling, og omvendt.

Fra : Jane

Dato : 13-03-04 13:13

On Sat, 13 Mar 2004 10:50:57 +0100, "Mette" <no@spam.com> wrote:

> [...]
>mand.Selvoptagethed er den største turn-off og man kan se på en mand om han

Jeg må indrømme at jeg kun har set et billede af ham. Men selvom han
har et lækkert ydre, så er det ikke nok til at tænde mig seksuelt og
få våde drømme over det. Der skal ligesom mere til. Og selvoptagethed
er også en turn-off hos mig.

> [...]
>at tænde sexuelt. Man kan da sagtens tænke eller sige "lækker krop" og så er
>den bare ikke længere. Det er ikke det samme som at "tænde på".

Hvorfor mon en del kvinder var vilde med Chippendales? Luften fes godt
nok hurtigt ud af ballonen, men de havde da succes for en periode.

Jeg mener også der skal andet og mere til at tænde seksuelt end et
lækkert ydre, men udseende er også en medvirkende faktor. Et lækkert
ydre i sig selv er sjældent et turn-off for mig. Det kan så være alle
mulige andre ting ved personen fx selvoptaget ignorant, der er
turn-off.
Jeg vil sige at et lækkert udseende bestemt er en god ting for mig,
hvis der er er tale om et one-night-stand. Det er jo kun seksuel
tilfredsstillelse. Men hvis man skal opbygge et forhold til fyren, så
skal der bestemt også være andet end udseende i pakken.

MVH Jane

Fra : dias

Dato : 13-03-04 14:31

"Jane" <nojane@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilfredsstillelse. Men hvis man skal opbygge et forhold til fyren, så
> skal der bestemt også være andet end udseende i pakken.

Han har sagt nogle ting i Temptation Island og de ting har han jo sagt
uanset hvad han så kommer med af undskyldninger og hvis han mener de ting,
hvad han sikkert gør, så har han en kedelig personlighed. Han virker
utroligt selvglad, svært at tænde på sådan noget.

Fra : Henning

Dato : 13-03-04 17:05

> [...]

> tilfredsstillelse. Men hvis man skal opbygge et forhold til fyren, så
> skal der bestemt også være andet end udseende i pakken.

Hvor mænd og kvinder dog i grunden ens

MVH
Henning

Fra : Nette

Dato : 14-03-04 20:11

"Zeki" skrev i en meddelelse
> Nu er der jo stor forskel på hvad kvinder tror de tænder på, og så på hvad
> de rent faktisk helt ubevidst tænder på.

Nå!!!! ????

Nette

Fra : Zeki

Dato : 15-03-04 16:35

> Nå!!!! ????

(Off topic)

Et lille forsøg:

Hvad tænder du på?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-03-04 20:47

Hej Per

> [...]
> at Allando - ham fra Temptation Island og nu Bigbrother - er en
> person som man hader om dagen, men drømmer om om natten.

Det tror jeg ikke. Manden er en lille lort og dum som et brædt. Jeg tror de
fleste kvinder foretrækker en fyr, der er bare en anelse højere end dem
selv. I fantasien i det mindste.

Mark

Fra : Nette

Dato : 14-03-04 20:10

"Per" skrev i en meddelelse

> Er der noget om snakken eller hvad.

Ikke hos mig. Jeg synes de begge ser alt for hårde, kolde og alt for
egoistiske. Ja, længe leve fordommene, jeg kender intet til nogen af dem,
har knapt hørt dem åbne deres munde.

Men det de signalerer, det siger mig absolut intet positivt.

Nette

Fra : forzezenja

Dato : 02-04-04 00:49

"Per" skrev d. 11-03-04 19:19 dette indlæg :
> [...]
> Allando/Marstrand m.fl. er ulækre typer udadtil, men at i rent faktisk
> tænder seksuelt på dem uden at turde indrømme det!

Dav!

Jeg synes at det er noget værre vrøvl som i lukker ud om allando, i
kender jo ikke engang manden, er i virkelig ¨så dumme at tro at man er i
hverdagen som man er på tv.. det er da for latterligt, det er
førstehåndsdømmende!!
Hvem hader ikke at folk går og siger at man er dum og man har aldrig
nogensinde snakket med bagtaleren, det kan jeg bare ikke tolerere.. !

Jeg synes at det er nogle dumme argumenter som i kommer med, Allando er
den han er, og sådan er det bare, og hvis i kigger bedre efter, er han
vel ikke så slem, som i alle sammen sidder og gør ham til.

Jeg synes at i skal være lidt mere menneskelige.. er det ikke det i
skriver mellem linierne at Allando skal være... Prøv bare at vende den
180 grader mod jer selv... dobbeltmoralskhed!!

http://www.kandu.dk/