Billige dvdfilm.
Fra : Thomas

Dato : 11-03-04 18:20

Jeg anbefaler stærkt www.cdwow.com
meget billige dvdfilm og musik. og det sidste nye på markedet i østen og
usa. du betaler ikke for porto.

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-03-04 18:33

Thomas wrote:
> Jeg anbefaler stærkt www.cdwow.com
> meget billige dvdfilm og musik. og det sidste nye på markedet i østen og
> usa. du betaler ikke for porto.

Jeg tror de fleste i gruppen kender cd-wow :)

Desværre er de for nyligt blevet mindre fordelagtige end de var engang:

1) Der er ikke særligt mange e-vouchers og rabat-links der virker
længere. Da det var på sit højeste kunne man få £2.5 rabat på _alt_.

2) Deres priser var engang forskellige på deres forskellige sider. Man
kunne nogen gange spare penge ved at vælge den rette side. I dag er
priserne normaliserede

3) Deres priser er generelt steget en smule efter at være blevet
normaliserede.

4) Det virker som om at de, i hvert fald en overgang, er blevet lidt
mere sløsede. For eksempel har jeg bestilt en LOTR limited edition
soundtrack box for 6 uger siden. Den bliver de ved med at udskyde
leveringen på

Men det er da helt klart et af de steder man skal kende.

Ligesom axelmusic.dk (især deres Club Racoon-tilbud),
dvdpricecheck.co.uk og dvdcompare.net

/David

Fra : B.Ikkala

Dato : 12-03-04 12:39

Thu, 11 Mar 2004 18:33:05, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net>

> [...]
>mere sløsede. For eksempel har jeg bestilt en LOTR limited edition
>soundtrack box for 6 uger siden. Den bliver de ved med at udskyde

Dén har jeg ventet på siden 15, dec ... min tålmodighed er ved at
slippe op - overvejer at ændre bestillingen til Fifth Element SE

www.DVD-Basen.dk : Mere end 67000 anmeldelser af over 27000 DVD-film
www.DVDProfiler.com : Det ultimative program til at holde styr på DVD-samlingen