Savior.
Fra : @

Dato : 11-03-04 15:51

Jeg havde aldrig hørt denne film omtalt men sikke dog en fremragende film.
Den fik tårerne til at løbe ned ad kinderne.
Kan klart anbefales!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-03-04 17:07

On Thu, 11 Mar 2004 15:51:05 +0100, <@> wrote:

>Jeg havde aldrig hørt denne film omtalt men sikke dog en fremragende film.
>Den fik tårerne til at løbe ned ad kinderne.
>Kan klart anbefales!

Hvis det er den med Dennis Quaid som lejesoldat i Bosnien, er den
ganske rigtigt aldeles fremragende.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Taba

Dato : 11-03-04 17:20

> Jeg havde aldrig hørt denne film omtalt men sikke dog en fremragende film.
> Den fik tårerne til at løbe ned ad kinderne.
> Kan klart anbefales!

Yep, er kun enig!

/Taba

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-03-04 18:19

@ wrote:
> Jeg havde aldrig hørt denne film omtalt men sikke dog en fremragende film.
> Den fik tårerne til at løbe ned ad kinderne.
> Kan klart anbefales!

Hvor kan jeg leje den?

/David

Fra : @

Dato : 12-03-04 13:45

> Hvor kan jeg leje den?

Jeg har abonnement hos www.digitarian.dk

Det er en god måde at få set film på, som man ellers ikke ville få taget sig
sammen til at få set!