Nogen der har problemer med at installere ~
Fra : [NH]7H

Dato : 11-03-04 10:52

Hej alle

Har en rimelig ny pc, xp home, masser af diskplads og ram.

Når jeg vil installere f.eks. COD eller Black hawk down, så når den til 99%
af setup filen, så går der 4 minutter, så går setup vinduet væk, og 3
minutter senere så låser maskinen.

Har tjekket for virus, og det har vi ikke.

Bo

Fra : /Ole

Dato : 11-03-04 11:51

> [...]
> minutter senere så låser maskinen.
>
> Har tjekket for virus, og det har vi ikke.

Lidt mere oplysning vil da nok hjælpe. Hvad har du af grafikkort o.l.
Er det alle spil?
Har du opdateret drivere osv?

/Ole

Fra : iddqd

Dato : 11-03-04 12:02

[NH]7H wrote:
> [...]
>
> Når jeg vil installere f.eks. COD eller Black hawk down, så når den til 99%
> af setup filen, så går der 4 minutter, så går setup vinduet væk, og 3

Lyder som en mulig konflikt med et andet program i baggrunden.

I installationer lavet med ældre udgaver af InstallShield (Det mest
udvredte værktøj til at lave installationer med) så var der f.eks. en
konflikt med Outlook der skabte et problem a'la det du beskriver. Prøv
og luk alle programmer i baggrunden når du installere.

Mvh

Bruno
--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Jan Vagle

Dato : 11-03-04 12:29

[NH]7H wrote:

> [...]
> minutter senere så låser maskinen.
>
> Har tjekket for virus, og det har vi ikke.

Er antivirus på under installasjonen ? I så fall: slå den af !
--
Jan Vagle

Fra : [NH]7H

Dato : 11-03-04 13:04

Ser ud til at det virker nu. Muligvis et program i baggrunden der løste
problemet.

Tak for jeres hurtige svar.

Bo