George Michael går på pension
Fra : Per Madsen

Dato : 10-03-04 21:59

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=509907&forside

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.
http://madsen.blogdrive.com/ mac, news, whatever....

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-03-04 23:13

On Wed, 10 Mar 2004 21:58:39 +0100, permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen)
wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=509907&forside

Kunne være hans stolhed fik et knæk da den sidste cd mildest talt ikke
solgte de vanlige oplag!
Men penge mangler han vist ikke

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Pipeline

Dato : 11-03-04 00:35

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=509907&forside

"Popstjernen George Michael trækker sig tilbage fra musikscenen, og
planlægger at gøre alle sine sange tilgængelige gratis over internettet."

Gad vide hvad hans pladeselskab siger til det?

Fra : Brian Kals

Dato : 11-03-04 12:11

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote in message

> [...]
> planlægger at gøre alle sine sange tilgængelige gratis over internettet."
>
> Gad vide hvad hans pladeselskab siger til det?

Hvis han selv ejer sine nummerer, kan de ikke gøre så meget ved det.

Mvh
Brian

Fra : @

Dato : 11-03-04 15:56

"Brian Kals" <groupes@REMOVEsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> "Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote in message

> Hvis han selv ejer sine nummerer, kan de ikke gøre så meget ved det.

Hvis han helt holder op med at lave nye sange, så er det et virkeligt stort
tab for os musikelskere. Der findes vel egentlig ikke nogen i verden idag
indenfor musikbranchen, som er så dygtig som George Michael.
Han er en ener!

Fra : Soulfood

Dato : 11-03-04 21:35

Det gør han heller ikke, endnu engang har medierne over fortolket hvad han
sagde
i det interview han medvirkede i:

It was seriously amplified by the fact that for about three years I didn’t
think I could write. And now that I understand how completely hopeless I
felt – and worthless I felt, without the ability to make music.".

"I think this will be my last commercial promoted release. I’ve been fairly
well renumerated for my talents over the years and I really don’t need the
public’s money. I’d really like to have something on the internet which is a
charitable donation optional site where anyone can download my music for
free. I’ll have my favourite charities up there and people will hopefully
contribute to that."

Så kan I jo selv afgøre om det betyder at han ikke mere vil lave musik.....

Jeg har idag fået den nye cd "Patience" og den holder i samme gode stil som
"Older", så til jer der kan li´ George Michael
Glæd jer til på mandag

MVH
B/

Fra : @

Dato : 12-03-04 13:51

"Soulfood" <hippy1981@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har idag fået den nye cd "Patience" og den holder i samme gode stil
som
> "Older", så til jer der kan li´ George Michael
> Glæd jer til på mandag

Dvs. at der også er et par gode ballader imellem. Jeg synes nemlig, at
George er bedst, når han sætter hastigheden lidt ned?

Fra : Soulfood

Dato : 12-03-04 17:01

Hej @

Ja, der er jeg helt enig med dig!
Jeg har spillet cd´en for mine kollegaer og flere af dem sagde det samme

Ballader på cd´en, yeps og enda nogen rigtigt smukke nogen:

John And Elvis Are Dead - Mit favorit nummer (på dette nr. bruger GM det
piano han købte som har været John Lennons)
Through - flot arrangement af David Arnold, og GM stemme - Wow!
Round Here - som for mange GM fans p.t. er det nummer de alle synes er det
bedste.
Patience - simpelt og smukt

Så, ja der er masser at glæde sig til!

God weekend!

Brian/

Fra : @

Dato : 12-03-04 22:48

> [...]

> Through - flot arrangement af David Arnold, og GM stemme - Wow!
> Round Here - som for mange GM fans p.t. er det nummer de alle synes er det

Tak for de gode oplysninger og god weekend til dig også!