ISDN forbindelse virker ikke efter at PCen~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-03-04 21:33

Hej, jeg håber at der er andre end mig, der synes mine spørgsmål
er on topic, ellers guide mig venligst et andet sted hen..

Mit problem er at det var nødvendigt at formatere, og geninstallere
svigerfars bærbare PC, da jeg har LAN, og bredbånd, var det
self. mest praktisk at hægte PCen på der, for at hente filer
og opgraderinger dels fra webben, dels fra mit LAN.
Så langt så godt..

Efter at svigerfar har fået sin PC igen, kan han ikke få sin ISDN
forbindelse til at virke "salat speed 2 på USB port"

TDC kundeservice har guidet ham igennem installation af
ISDN modemet, som connecter fint, men så snart han
får forbindelse til webben, kommer der en fejl meddelelse
noget i stil med "DNS error" TDC kundeservicen mener at
modemet er hægtet korrekt på, og at det handler om en
fejl i IE6, men da både IE og Outlook Express virkede fint, da
jeg connectede gennem min DHCP server mener jeg ikke
at det er program fejl, men en omsætningsfejl..

Jeg har prøvet at afinstallere netkort, tcp, gateway dns
og så videre software messigt i egenskaber for netværk.
men uden at det har hjulpet..

Må i øvrigt hellere sige at det drejer sig om win98se

nogen der ved hvad der skal til for at få det til at virke?

Eller skal jeg bare fortælle ham at bredbånd er det eneste rigtige
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg