EFTERLYSNING!!!!
Fra : Tina Christiansen

Dato : 10-03-04 21:18

Hej Alle

Jeg skriver for at få jeres hjælp.

Mandag forsvandt 2 hvide schæfere (en han og tæve) fra deres hjem ved Varde
i Jylland. Det vide ikke om hundene er løbet væk eller om de er blevet
stjålet.

Hvis i klikker på nedenstående link og klikker på efterlysning, kan i se
billeder af hundene og få yderligere oplysninger om telefonnumre og adresse.
Hundene er chipmærkede og stambogsførte. De er efterlyst både hos dyrlæger
og politi.

Boscos kendetegn er en flænge på bagbenet der lige er blevet syet. Hundene
er 1 3/4 år (Bosco) og 3/4 år (Iowa)

http://www.kennel-kjaersgaard.dk/index1.html

Lad mig høre hvis i ser eller høre noget.

Tusind tak for jeres hjælp - mine venner og deres familie savner hundene
utroligt meget

Bekymrede hundehilsner

Tina

Fra : Holm

Dato : 10-03-04 22:32

"Tina Christiansen" <tinaogjeff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Varde
> i Jylland. Det vide ikke om hundene er løbet væk eller om de er blevet

Hej
Jeg synes du skal prøve at sætte en efter søgning på
www.dyrenettet.dk da der efterhånden er mange som bruger siden .

Håber virkelig snart I finder hundene ...

Hilsen Holm

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-03-04 07:28

"Holm" <dortheholm@mail.dk> wrote in message

> Håber virkelig snart I finder hundene ...

og at man også husker at give besked HER i gruppen når hundene gliver fundet

Peter

Fra : Tina Christiansen

Dato : 11-03-04 11:40

> [...]
> www.dyrenettet.dk da der efterhånden er mange som bruger siden .
>
> Håber virkelig snart I finder hundene ...

Hej!

Tak for tippet,

Jeg har netop lagt en annonce ind.

Jeg håber virkelig snart de dukker op, men begynder snart at tro at der er
nogen der har taget dem.

Hilsen Tina

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-03-04 18:00

> [...]

Ja for pokker, det håber jeg sørme også, hvor er det dog forfærdeligt.

Hvordan forsvandt de?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Tina Christiansen

Dato : 11-03-04 22:50

Hej alle

Dette er så sandt en sorgens dag.
Vores elskede hunde er nu fundet, begge to døde.

De er blevet kørt ned af toget, da de øjensynligt har leget på banelegemet.
Naturligvis har togføreren tudet i hornet, men de to tossede hunde prøvede
at løbe fra toget istedet for at springe til siden.

Endvidere vil vi gerne takke jer alle for den kæmpe opbakning i har ydet os
de sidste par dage.
Det har varmet os meget, at så mange har tænkt på os og gjort, hvad I kunne
for at hjælpe os.

Pas nu rigtigt godt på jer selv og ikke mindst alle Jeres dejlige hunde.

Med venlig hilsen

Tina (på vejene af Christel og Klaus)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-03-04 22:58

> Dette er så sandt en sorgens dag.
> Vores elskede hunde er nu fundet, begge to døde.

Åhhhhh nej hvor forfærdeligt, må jeg udtrykke min største medfølelse. Det
gør mig ondt at høre

Mange kærlige hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Holm

Dato : 11-03-04 23:53

"Tina Christiansen" <tinaogjeff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Dette er så sandt en sorgens dag.
> Vores elskede hunde er nu fundet, begge to døde.

Nej hvor er det skrækkeligt .
Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne .

Bedrøvede hilsener
Holm

Fra : Tommy

Dato : 12-03-04 08:18

Hej Tina

Jeg er meget ked af at høre at I har mistet jeres hunde.
Må de have det godt i hunde himlen.

Hilsen Tommy

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 12-03-04 12:21

Hej Tina

Det var sørgeligt. Min kæreste, vores hund (Lady) og jeg er meget kede af at
høre det. Må englene passe godt på dem og våge over os alle...

De kærligste hilsner Thanh Nhi, Hieu og Lady.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-03-04 14:25

"Tina Christiansen" <tinaogjeff@FJERNDETTEmail.dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Dette er så sandt en sorgens dag.
> Vores elskede hunde er nu fundet, begge to døde.

Fy for den!
Jeg får helt gåsehud over de stakkels hundes skæbne og ikke mindst de
efterladte ejere!
En ringe trøst er vel at hundene temmelig sikkert ikke har lidt!
Hils deres ejere mange gange og sig jeg tænker på dem!!

Rinnie
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 12-03-04 15:13

Thu, 11 Mar 2004 22:49:50 +0100, Tina Christiansen wrote:

> [...]

>Naturligvis har togføreren tudet i hornet, men de to tossede hunde prøvede
>at løbe fra toget istedet for at springe til siden.

Åh nej da osse...
Det gør mig ondt for alle implicerede; også togføreren...

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet***@pc.dk fjern salamien

Dejlige Papillonhvalpe. 2 piger hvid/zobel.

Fra : Winther

Dato : 12-03-04 15:38

"x Vuf x" <nospam@***sonpet.com> skrev i en meddelelse

> Åh nej da osse...
> Det gør mig ondt for alle implicerede; også togføreren...

Og så den onde, - mon ikke det havde været bedre at forebygge med hegn eller
hundegård? Slige ting sker, hvis hunde bare får lov til at gå løs.

Vh. Winther

Fra : Kim Christensen

Dato : 12-03-04 19:51

> Og så den onde, - mon ikke det havde været bedre at forebygge med hegn eller
> hundegård? Slige ting sker, hvis hunde bare får lov til at gå løs.
>
> Vh. Winther

Uheld sker, selv den bedste låge kan svigte, eller en eller anden der
lige skulle se sælge lodsedler har ladet den stå åben. Ingen
indhegning er fejlfri medmindre man vil op på Guantanamo niveau. Så er
der bare ikke meget ved at have hund.

Ved det af egen erfaring da jeg pludseig så min egen 12 ugers hvalp på
den anden side af hovedvejen. Lågen var gået op fordi låsen (der var
helt ny) bogstaveligt talt faldt fra hinanden.

hilsen kim

Fra : Pwh

Dato : 13-03-04 09:10

Kim Christensen wrote:

> [...]
> lige skulle se sælge lodsedler har ladet den stå åben. Ingen
> indhegning er fejlfri medmindre man vil op på Guantanamo niveau. Så er

Jeps, jeg har også prøvet engang at oliefyrsmanden havde ladet lågen stå åben
mens han gik og arbejde i kælderen. Pludselig var Tyson bare væk, man bliver helt klam i
betrækket. Heldigvis kom der en mand gående med ham ned af min vej 5 min efter.
Men det er de længeste 5 min jeg kan huske at have oplevet i lang tid, shit happens

/Jens