diablo2 LOD problem
Fra : enslever

Dato : 10-03-04 21:06

Hvordan ændrer man sprog i diablo 2.
Jeg prøver at installere LOD(igen) men den kræver at sprogende er ens. HJÆLP
MIG inden mine characters expires

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-03-04 14:43

In article <c2nspb$8a1$1@sunsite.dk>, mads_enslev@hotmail.com says...

> Jeg prøver at installere LOD(igen) men den kræver at sprogende er ens. HJÆLP
> MIG inden mine characters expires

Spiller du online?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 11-03-04 16:26

> Hvordan ændrer man sprog i diablo 2.
> Jeg prøver at installere LOD(igen) men den kræver at sprogende er ens.
HJÆLP
> MIG inden mine characters expires

Jeg vidste slet ikke det var lavet i forskellige sprog... :o

Kan du ikke bare købe en CD i samme sprog som den/de andre?

Brian

Fra : Carlsen

Dato : 12-03-04 14:53

"enslever" <mads_enslev@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan ændrer man sprog i diablo 2.
> Jeg prøver at installere LOD(igen) men den kræver at sprogende er ens.
HJÆLP
> MIG inden mine characters expires

Jeg har slettet alle andre sprog end dansk på selve computeren, det hjalp.
Men åøæ virker stadig ikke når man skriver til venner (grønt).
-LC