Santana i Kbh. i 70'erne??
Fra : Jørgen Angel

Dato : 10-03-04 20:54

Jeg har ikke skrevet dato på mit negativark, men måske er der nogen her
der var til den koncert med Santana som jeg har billeder fra
http://www.angel.dk/santana/
og som kan huske hvilket år den fandt sted?

hilsen
Jørgen Angel

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 10-03-04 22:54

Jørgen Angel <angelFJERN@inet.uni2.dk> wrote:
> Jeg har ikke skrevet dato på mit negativark, men måske er der nogen
> her der var til den koncert med Santana som jeg har billeder fra
> http://www.angel.dk/santana/
> og som kan huske hvilket år den fandt sted?

mellem 70 og 80 spillede Santana kilde santana.com
23.6.70 København
15.4.71 København
15.11.72 Falkoner teateret
28.9.75 Falkoner teateret
14.11.78. Falkoner teateret
- at dømme ud fra Santanas tøj-og hårstil er det vist den sidste du søger.
det var i hvert fald den jeg var til

/ Flying Hotdogs

Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-03-04 08:03

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote:

> [...]
> 14.11.78. Falkoner teateret
> - at dømme ud fra Santanas tøj-og hårstil er det vist den sidste du søger.

med "..den du søger" mener du så den sidste, altså 78?
Er der nogen der kan bekræfte den antagelse, evt. hvis de selv har taget
billeder?

Tak,
Jørgen