Rodeo-godbidder
Fra : Battlefield´s

Dato : 10-03-04 19:02

Hej
Min svigermor har det problem at hendes lille Shih Tzu er vant til
Rodeo-godbidder. Der er vist sådan nogle snoede stænger. Men nu kan hun
desværre ikke få dem mere i Føtex, hvor hun plejer at handle.
Er de mon helt udgået?
Eller kan de købes andre steder?
Findes der evt. et alternativ (der smager lige så godt ) ?
Mine to Labber er desværre ikke så heldige (læs: forkælede), så defor kender
jeg ikke produktet selv.
Hiulsen Vibeke

Fra : M&M

Dato : 10-03-04 19:28

Jeg mener bestemt jeg har set dem i Fakta for nylig.

Fra : Carina

Dato : 10-03-04 22:49

Harald Nyborg i Hillerød har haft nogle store partier af dem stående, og nej
det er ikke en skrivefejl
/Carina

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-03-04 13:25

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> skrev i en meddelelse
> Harald Nyborg i Hillerød har haft nogle store partier af dem stående, og
nej
> det er ikke en skrivefejl
> /Carina

Hej alle
Tak for hjælpen, jeg må ud og kigge efter dem.
Det ser da ud til at man stadig kan få dem.
Hilsen Vibeke

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 17:12

HEj!

Jeg har lige set dem i Harald Nyborg i dag.
Ellers er de også i den lokale dyrehandel.. (men ved ikke hvor meget det
hjælper dig )

Hilsen Camilla