Udstilling .............
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-03-04 15:12

Fra : qfha

Dato : 10-03-04 16:28

"Martin Larsen" skrev d. 10-03-04 15:12 dette indlæg :
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241922
>
> Ja det lyder sq vildt
>
> Martin

Det lyder meget sandsynligt. Intet nyt under solen. Men tænk på, at der
er over 20.000 hunde udstillet, og mindst lige så mange mennesker.
Selvfølgelig kan der opstå rygter. Det er konkurrence, og nerverne
sidder uden på tøjet. Der findes mange lignede historier, og en del er
da helt sikkert sande. Der er dog ikke så slemt, som i hesteverdenen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 10-03-04 18:17

jeg svarer heroppe, hvis det er i orden ............ det er meget
sandsynligt - allerede før Crufts 2004 skulle afholdes var der flere dommere
og officials, der meldte fra gr. ja, rygter og hvad ved jeg ........... man
kan nogle gange undre sig over folks opførsel, når man alle burde have en
fælles interesse, nemlig hunde - men der findes underlige og misundelige
mennesker alle vegne og indenfor alle sportsgrene, desværre ................
se bare på ishockey forleden .......... man græmmes ...

hilsen Pia

Fra : Susanne Drews

Dato : 10-03-04 22:32

On Wed, 10 Mar 2004 18:17:25 +0100, "Pia Palmblad Wright"
<fallohide@tdcadsl.dk> wrote:

>jeg svarer heroppe, hvis det er i orden ............

Det er det ikke!!! Det er så nemt at slette det, man ikke svarer på -
og i øvrigt prøve at efterleve de få og enkle regler, Usenet har skabt
sig. Lige nu kan jeg f.eks. klikke "send now" i min "Free Agent" - men
jeg kan også lige bruge nogle sekunder på at slette dels den del af
dit indlæg, jeg ikke forholder mig til - samt det foregående. Som du
ikke forholdt dig til. Ikke at jeg skal "vejlede" eller komme med
løftede pegefingre generelt - men nu spurgte du jo selv

/Sus
- ny her, me ikke ny på nettet

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 10-03-04 23:27

"Susanne Drews" <igenia@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke forholdt dig til. Ikke at jeg skal "vejlede" eller komme med
> løftede pegefingre generelt - men nu spurgte du jo selv

hilsen Pia

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-03-04 06:33

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> kan nogle gange undre sig over folks opførsel, når man alle burde have en

Hej Pia

Jamen det har de da også her, her er det bare ikke hundene, men pokalerne.
Nå ja, eller man skulle tro det var sådan, men lad os håbe det er en
(M)and.....Ellers kan man jo kun (H)und - re sig, Eller har man sådan en
lomme, med specielle godbidder, hvis man er ved at tabe

M.V.H.....Benny..

Fra : Bufas

Dato : 10-03-04 22:49

Martin Larsen skrøv :

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=241922
>
> Ja det lyder sq vildt

Hey

Ja, man kan jo blive helt glad for at ens race ikke er "god nok til
crufts", så vi var tre hunde der tog til Holland i stedet...

Iben (kelpie) og jeg (Appenzeller Sennenhund) tog til Holland for at
udstille i Zuidlaren. Vi var meget spændte på, hvordan det ville gå. Vi
håbede på at én af de tre hunde, vi havde med ville få et CACIB
(certifikat).

Og vi må nok sige at det gik over al forventning ! Det kunne ikke have
gået bedre !

Django blev BIR og Freja BIM hos Kelpierne, og fik dermed begge to CAC og
CACIB.
Razco blev BIR hos appenzeller Sennehund, (og dermed oxo CAC og CACIB) på
trods af at han fik hård modstand af en yndig hollandsk tæve. Så nu
mangler han kun at få ET CACIB i udlandet for at blive International
Champ.

Og vil da her lige sige at vi fik en meget hyggelig snak med tæve-ejeren
på dagen Og ved da oxo at Ibens fik en god snak med kelpie-ejerne

Så derfor er http://razco.homepage.dk blevet opdateret med billeder,
kritik m.m. fra udstillingen i Zuidlaren.

Jeg håber I (Jeres hund(e)) vil skrive en lille hilsen i Razco's gæstebog

Til de bekymrede sjæle, kan jeg fortælle, at den gode gamle Bufas, der
bliver 12 år i dag (10-03-04), er blevet næsten rask, efter hans mave-
onde, som han fik i sidste uge. han spiser godt og er ved at ligne sig
selv igen

Mange hilsner

Razco, Bufas og "Fru Bufas"

--