Hjemmelavet baggrund
Fra : Jesper

Dato : 10-03-04 13:36

Når jeg nu har fået lavet min baggrund i falmingo og har "malet" den med
alfix + farver, skal man efterbehandle bagrunden med noget eller skal man
bare lade alfixen hærde.

Fra : Thomas Fischer

Dato : 10-03-04 13:59

Bare lad alfixen hærde, det burde være nok.

Jeg har en gang haft en stor malle der spidste min alfix og efterfølgende
døde, hvilket nok ikke var så besynderligt. Så man skal nok være forsigtig
hvis man har store sugemaller i tanken.

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 10-03-04 16:14

Du kan også bruge hvid cement ( som er noget stærkere end alfix ) og dermed
undgår det problem, at fiskene bider igennem...