W2K og NT4: Adgang til server
Fra : BJ Denmark

Dato : 10-03-04 11:35

Jeg oplever noget spøjst på et par W2K maskiner.

De _har_ adgang til serveren og (de fleste) netværksapplikationerne kører
som de skal.

Men hvis jeg dobbeltklikker på "denne computer" er der et rødt krydt over
netværksdrevet. Dobbeltklikker jeg på netvæksdrevet får jeg adgang til det
(online - for jeg kan se ændringer på serveren foretaget af andre maskiner)
men i adresselinien har ikonet for serverdrevet stadig det røde kryds over.

Går jeg tilbage til oversigten over tilsluttede drev har serverdrevet også
det røde kryds.

Er der nogen der kan fortæller mig
* hvorfor?
* Hvilken betydning har det for PC'ens evne til at arbejde med drevet?
* Hvordan forhindrer jeg det?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" får
nogen til at indse at de ikke har ret.