D-Link DI-604 til ekstern DCHP
Fra : Poerla

Dato : 10-03-04 08:43

Hej

Jeg skal i næste uge have lavet en Internetforbindelse på to pc'er gennem en
DI-604. Jeg har læst manualen igennem til routeren, men jeg er lidt i tvivl
om den kan fungerer når udbyderen (Arrownet) kræver at man skal køre DCHP
hos dem. Er der nogle der ved om det vil give problemmer eller vil det bare
køre uden problemmer. Hvis det er tilfældet hvilke indstillinger skal jeg så
bruge.

På forhånd tak.

Poerla

Fra : SonnyBoy

Dato : 10-03-04 10:37

On Wed, 10 Mar 2004 08:42:46 +0100, "Poerla"
<poerla@(FJERN)worldonline.dk> wrote:

> [...]
>køre uden problemmer. Hvis det er tilfældet hvilke indstillinger skal jeg så

Det burde ikke være noget problem - Det er bare at sætte kablerne i,
så kører det...

<mlr>

Fra : Søren Larsen

Dato : 10-03-04 14:10

"SonnyBoy" <Sonny@i.live.nowhere> skrev i en meddelelse

> Det burde ikke være noget problem - Det er bare at sætte kablerne i,
> så kører det...
>
> <mlr>

Yep, bare i med kablerne, men det kan godt være at den lige skal tænke lidt,
inden den finder nettet, det fandt jeg ud, trode den var i stykker, ventede
ca 15 min, så kom den, jeg har Stofanet.
Men den anden maskine finder den hurtigt..

MVH
Søren