Hvilket bundkort?
Fra : Peter Brown

Dato : 10-03-04 02:04

Davs

Jeg trænger til et nyt bundkort, men er lidt i tvil om hvad jeg skal købe.
Valget står mellem:

Soltek SL-75FRN3-L - ATX Athlon Nvidia nForce2 Chipsæt

Soltek - SL-KT600-RL - ATX Athlon XP VIA KT600 chipsæt

Skulle der være andre bundkort der er hurtigere/bedre/mere stabile og med en
AMD cpu i områden 3 - 3.4, modtages forslag med tak.
Slut resultatet skulle gerne blive en lynhurtig computer.

Peter

Fra : Mig

Dato : 10-03-04 22:10

"Peter Brown" <doc_069@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Davs
>
> Jeg trænger til et nyt bundkort, men er lidt i tvil om hvad jeg skal købe.
> Valget står mellem:
>
> Soltek SL-75FRN3-L - ATX Athlon Nvidia nForce2 Chipsæt

Har lige haft 2 defekte Soltek boards i rap..så jeg gider ikke Soltek lige
foreløbig...har købt et Abit NF7-S efter diverse postive indlæg fra folk
ang. dette board....se evt. på edbpriser.dk