Gammel Flipper
Fra : Birger Møller

Dato : 09-03-04 21:29

Er der nogen herinde der er så gamle så de kan huske hvem der spillede til
den første "love In" der foregik i Rådvad nord for København. Det var i 67
eller 68.
Grunden til spørgsmålet er at jeg er så gammel og jeg var der også, men kan
ikke huske hvem der spillede.

Mvh.
Den Gamle/Langeland

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 09-03-04 23:21

Birger Møller <bb-m@tdcadsl.dk> wrote:
> Er der nogen herinde der er så gamle så de kan huske hvem der
> spillede til den første "love In" der foregik i Rådvad nord for
> København. Det var i 67 eller 68.

Dette link giver ikke svaret men leder da lidt på vej - måske
http://home18.inet.tele.dk/stigfan/historie.html

67-68 var det vel typisk Steppeulvene, Alrune rod, Burning Red Ivanhoe,
Young Flowers
og lignende bands der spillede til "Love in"s

/ Flying Hotdogs
der ikke er fra dengang - men næsten

Fra : Birger Møller

Dato : 10-03-04 18:29

Det ser ud til at vi kun er 2 halvgamle herinde men tak til Flying Hotdogs
den gamle/langeland

Fra : Frank B. Andersen

Dato : 14-03-04 19:30

"Birger Møller" <bb-m@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det ser ud til at vi kun er 2 halvgamle herinde men tak til Flying Hotdogs
> den gamle/langeland
> "Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

Niels Martinov - Ungdomsoprøret i Danmark eller måske Et lotus læbekys -
ellers kan man vel ringe og spørge manden selv???