Farcry Demo 2
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-03-04 18:06

har i problemer med subj. - når jeg vil spille bliver skærmen sort, men
lyden kan jeg høre - derefer går maskinen ned - uanset indstillinger.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-03-04 18:21

sniper_Nolight wrote:
> har i problemer med subj. - når jeg vil spille bliver skærmen sort,
> men lyden kan jeg høre - derefer går maskinen ned - uanset
> indstillinger.

Ingen problemer her. Men du mangler at fortælle om grafikkort, drivere,
operativsystem osv..

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-03-04 18:33

> Ingen problemer her. Men du mangler at fortælle om grafikkort, drivere,
> operativsystem osv..

jeg har løst problemet - jeg havde slået AA til på mit grafikkort - men nu
har jeg et nyt problem - efter jeg har chokstartet pcen efter den frøs står
min cpu som unknown når jeg højreklikker på My Computer - den plejer at stå
som Athlon XP2400+ (som den så seføli er) -desuden står der den kører
1.41ghz, men den burde stå på 2.01ghz - jeg fatter ikke lige hvad jeg gør
ved det....

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-03-04 19:16

sniper_Nolight wrote:
> jeg har løst problemet - jeg havde slået AA til på mit grafikkort -

Var der ikke noget med at det også skabte problemer med den 1. demo? Så
demoen kører fint nu?

> [...]
> -desuden står der den kører
> 1.41ghz, men den burde stå på 2.01ghz - jeg fatter ikke lige hvad jeg

Beats me. Og BIOS'en har du selvfølgelig checket?

Fra : Larsen

Dato : 09-03-04 19:26

> [...]
> som Athlon XP2400+ (som den så seføli er) -desuden står der den kører
> 1.41ghz, men den burde stå på 2.01ghz - jeg fatter ikke lige hvad jeg gør

Hej,

Har du været inde og fedte rundt i BIOS'en?

Jeg hvade et tilsvarende problem på et tidspunkt - min 2000+ var pludselig
blevet til en 1000 mhz......det viste sig at jeg havde fumlet rundt i BIOS
uden at have heeelt styr på hvad jeg lavede.
Jeg kan ikke lige huske hvilken parameter jeg havde rodet med, men kan nok
genfinde den hvis jeg går derind (gider ikke lige genstarte puteren lige
nu). Såe....har du været derinde og pille?

mvh

Larsen

Fra : --=Stone=--

Dato : 09-03-04 19:37

> [...]
> genfinde den hvis jeg går derind (gider ikke lige genstarte puteren lige
> nu). Såe....har du været derinde og pille?

Højest sandsynligt er FSB sat til 100 !! skal vel være 133 på sådan en AMD
fætter ???

--
--=STONE=--©
http://www.streetfighters.danmark.nu

Fra : Silver

Dato : 09-03-04 19:56

> Højest sandsynligt er FSB sat til 100 !! skal vel være 133 på sådan en AMD
> fætter ???

Lige præcis, men husk nu IKKE at sætte den over, for så cutter CPU af og du
skal ind på motherboarded og flytte rundt på CMOS jumpers.....Har selv været
i den situation....sådan går det når man er lidt for nysgerrig hehe.

Silver.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-03-04 20:49

tak for interessen til alle - jeg har IKKE pillet i noget - nu kører både
spil og pc optimalt - jeg aner stadig ikke hvad problemet var mht forkert
cpu, men da ændrede sig af sig selv - ikke ved reboot som jeg prøvede mange
gange, men helt slukke og derpå tænde - og mht spillet slukkede ejg for AA
som jeg kan sætte mit grafikkort til så den altid kører AA - så nu funker
alt - irriterende med den slags "uforklarlige" fænomener

Fra : Larsen

Dato : 09-03-04 21:25

irriterende med den slags "uforklarlige" fænomener
> --
> sniper_Nolight

jaja...det er godt med dig......prins pilfinger ))

Fra : --=Stone=--

Dato : 09-03-04 22:09

"Larsen" <Leave.me@alone.com> wrote in message
> irriterende med den slags "uforklarlige" fænomener
>
> jaja...det er godt med dig......prins pilfinger ))

LOL - klart enig der kan kun være en forklaring pille pille pille )))

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-03-04 17:04

> LOL - klart enig der kan kun være en forklaring pille pille pille )))

Noooo! Jeg sværger! - Det er maskinens skyld!