Messenger på Nokia 6800
Fra : Amar

Dato : 09-03-04 17:58

Hej,

Kan det lade sig gøre at komme på Messenger på Nokia 6800.?

Og i så fald hvordan ?

Amar - Lidt mobil mongol

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 10-03-04 19:37

"Amar" <henrikwaarstFJERN@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Kan det lade sig gøre at komme på Messenger på Nokia 6800.?
>
> Og i så fald hvordan ?
>
> Amar - Lidt mobil mongol

I såfald skal du have fat i en Java-applikation der kan håndtere det - her
er et link til et produkt, men jeg har ikke prøvet det. Det er heller ikke
gratis!

http://im.shapeservices.de/freedownload/manuals/im+midp_user_manual_en.pdf

Men søg ellers generelt efter Java + mobile messenger - det giver lidt
resultater.

--
Niels Henrik Egebjerg

Fra : Amar

Dato : 10-03-04 20:05

> [...]
>
> http://im.shapeservices.de/freedownload/manuals/im+midp_user_manual_en.pdf
>
> Men søg ellers generelt efter Java + mobile messenger - det giver lidt

Takker

Jeg vil forsøge...

Amar