SRV plakat
Fra : Otto J.

Dato : 09-03-04 13:18

Jeg er muligvis OT her, men jeg kunne ikke lige finde noget bedre sted at
spørge...

Jeg har forelsket mig i en plakat med Stevie Ray Vaughan:
http://www.art.com/asp/sp.asp?PD=10033841&RFID=538897&FT=Y

Jeg gik så ud og købte en ramme i den størrelse, men fik ikke lige plakaten
bestilt, rammen har bare stået i kælderen et par måneder. Nu vil jeg så
bestille plakaten - og ser til min skræk at den er udgået!! Jeg har brugt en
del tid på google, men alle links fører til art.com... Er der nogen der har
et bud på hvor jeg skal lede efter sådan en plakat? Eller måske et forslag
til en anden? Den eneste anden plakat jeg har fundet jeg kan lide er denne:
http://www.art.com/asp/sp.asp?PD=10007059&RFID=538897&FT=Y, men for det
første ville jeg gerne have en stooor plakat, for det andet har min
blues-ven nummer ét allerede netop dén plakat, så det holder jo lissom ikke,
vel? Please help!

Mvh. Otto

Fra : Mads TJ

Dato : 09-03-04 14:20

den skulle være lige her:

http://www.gooddog-music.com/posters_stevierayvaugahn1.htm

og så er den tilmed billigere her end på art.com

MVH

Mads TJ

Fra : Otto J.

Dato : 09-03-04 16:26

> http://www.gooddog-music.com/posters_stevierayvaugahn1.htm
>
> og så er den tilmed billigere her end på art.com

Det ser umiddelbart ud til at de ikke sender udenfor USA. Tak for hjælpen
ellers...

Mvh. Otto

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 09-03-04 20:59

Kig lige her:
http://www.buymusicposters.com/posters/500.html
Hilsen Tommy T - Odense

Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside
http://groups.msn.com/Harmonika/home - Forum for harmonika-folket

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-03-04 00:03

Otto J. skrev :
> [...]
> første ville jeg gerne have en stooor plakat, for det andet har min
> blues-ven nummer ét allerede netop dén plakat, så det holder jo lissom

Har du prøvet at ringe til Posterland.dk ?
Prøv!

http://www.poster-land.dk
Nygade 6
1164 København K
Tlf. 33 14 94 78

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- hvor meget porto skal der på en brevdue ?